Az Ingenico felvásárolja Phos-t, a SoftPOS terminálok piacvezető szolgáltatóját

forrás: Prím Online, 2023. április 9. 10:17

A fizetési- és kártyaelfogadási megoldások globális piacvezetője bejelentette, hogy felvásárolja a szoftveres Point of Sale (SoftPOS) megoldások egyik vezető szolgáltatóját. A Phos szoftveres megoldásai bármilyen Android okoseszközt képesek fizetési terminállá alakítani, így lehetővé teszik a legtöbb érintésmentes kártyás fizetési szisztéma elfogadását egy egyszerű mobilkészülék segítségével.

Az Ingenico, a fizetés-elfogadási megoldások globális vezető vállalata bejelentette, hogy 100%-ban felvásárolja a Phos-t, a csak szoftveres Point of Sale megoldások (SoftPOS) piacvezető szolgáltatóját. A Phos a gyorsan fejlődő SoftPOS színtér egyik első számú szereplője, kategóriaelső, rendkívül rugalmas megoldásokat kínál számos kártyaelfogadó és fizetési szolgáltató számára.

 

A SoftPOS egyik fő felhasználási területe, hogy a kisvállalkozások és az egyéni vállalkozók számára lehetővé tegye az egyszerű és biztonságos digitális fizetést a már meglévő mobileszközeik segítségével. A technológia támogatja a legtöbb nemzetközi érintésmentes kártyás fizetési szisztéma, a digitális pénztárcák (például az Apple Pay és a Google Pay), valamint a QR-kód alapú fizetési megoldások használatát.

 

„Ügyfeleink és partnereink világszerte a SoftPOS-t tartják az egyik legnagyobb fejlődési iránynak a fizetésforgalom területén, mivel minimális technológiai és disztribúciós beruházással jár és új ügyfélszegmensekkel való kapcsolatteremtést, valamint újszerű felhasználási forgatókönyvek fejlesztését teszi lehetővé. Az Ingenico, mint megbízható fizetéselfogadási partner, ebben nyújt segítséget számukra. Izgatottan várjuk, hogy a Phos csapatával együttműködve megteremtsük ennek feltételeit ügyfeleink számára” – tette hozzá Giulio Montemagno, az Ingenico PPaaS vezérigazgatója.

 

ingenico.com

 

A Phos app-to-app és web-to-app API-alapú integrációt, valamint szoftverfejlesztő készletet (SDK) tartalmaz a beágyazott fizetések elfogadásához. A Phos applikáció több felhasználói felülethez is elérhető és felhasználói profilon alapuló márkaépítést és „white label” – azaz tejesen testre szabható – verziót is kínál. A SoftPOS egy dinamikus és gyorsan növekvő piac, a terminálok telepített bázisa a 2022-es 3,1 millióról 2027-re csaknem 12 millióra nőhet. A felvásárlással az Ingenico folytatja szolgáltatási portfóliójának innovatív megoldásokkal történő stratégiai bővítését és megerősíti a vállalat szerepét a fizetési ágazat elsőszámú ökoszisztémájaként.

 

„Örömmel csatlakozunk az Ingenicohoz, a tranzakció jelentős lépés a Phos történetében. A cég megalapítása óta úttörő szerepet töltünk be a területen, és úgy látjuk, hogy az Ingenico is nagy hangsúlyt fektet az innovatív fizetési megoldások fejlesztésére. Erős vásárlói keresletet és jelentős, kétszámjegyű növekedést látunk a SoftPOS piacon világszerte, és meg vagyunk győződve arról, hogy az együttműködés keretében újabb és újabb felhasználási lehetőségeket fogunk létrehozni ügyfeleink számára – mondta el Brad Hyett, a Phos vezérigazgatója a felvásárlás kapcsán.

 

A megoldás jól kiegészíti az Ingenico – Fizetési Plaform, mint Szolgáltatás – Payments Platform as a Service (PPaaS) platformját, amely az ügyfelek, például az elfogadók, a fizetési szolgáltatók és a független szoftverszállítók számára teszi lehetővé, hogy fizetéseket és értéknövelt szolgáltatásokat tervezzenek és nyújtsanak az értékesítési pontokon Ingenico és nem Ingenico eszközökön egyaránt.

Kulcsszavak: Ingenico SoftPOS Phos

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01