Gyártsunk okosan! – Smart Factory ConnAction ipar 4.0 konferencia
4 gyárlátogatással, moderált networking beszélgetésekkel és fenntarthatósági szakértőkkel kapcsol a korábbinál is magasabb fokozatba az okos gyártást fókuszba helyező 3 napos, interaktív szakmai rendezvény.
Exkluzív gyárlátogatások a leggyorsabb jelentkezőknek
A Smart Factory ConnAction konferencia szervezői immáron 9. alkalommal rendezik meg az elsősorban gyártóvállalatok döntéshozói számára megálmodott eseményt. Az első napon olyan vezetett gyárlátogatásokon vehetnek részt a jelentkezők, amely során világszerte ismert márkák falai közé nyerhetnek betekintést. Így például elkalauzolják őket az IBM Data Storage Systems Kft. váci gyáregységébe, ahol a Supply Chain Engineering témakörében szerezhetnek új ismereteket kézzelfogható és kipróbálható demóeszközökkel. A Continental Automotive Hungary Kft. Budapesten mutatja be az automatizált gyártásaikhoz és a mesterséges intelligenciához kapcsolódó érdekességeiket, a BorgWarner oroszlányi kapuját pedig a konferencia MES (Manufacturing Execution System) rendszerek iránt érdeklődő vendégei előtt nyitják meg. Mindeközben a Foxconn cégcsoporthoz tartozó Cloud Network Technology komáromi egységében azt nézhetik meg, hogyan készülnek a felhőszolgáltatás hátterét biztosító szerverek és rack-ek, és milyen alternatívákat részesítenek előnyben a klasszikus automatizálás helyett.
Ezekre a korlátozott férőhelyes gyárlátogatásokra a jelentkezés feltételeit csak a rendezvény regisztrált vendégei ismerhetik meg hamarosan.
Idén még könnyebb lesz a kapcsolatépítés is
A konferenciák egyik legnagyobb lehetősége, hogy a résztvevők megismerkedhetnek a szakterületük kiváló képviselőivel és sok értékes üzleti kapcsolattal gazdagodhatnak. Nincs ez másképp a Smart Factory ConnAction esetében sem. De megtenni az első lépést, kezdeményezni egy bemutatkozást talán nem is olyan egyszerű feladat. Ebben közreműködik idén a Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége (MVÜK), akik a kapcsolatépítés igazi mesterei. Tapasztalt moderátoraikkal gondoskodnak arról, hogy minél több gyümölcsözőnek ígérkező együttműködés vehesse kezdetét a zárónapon külön erre dedikált programponton, ahol többkörös, vezetett kerekasztal-beszélgetésekkel segítik elő, hogy a potenciális üzleti partnerek összekapcsolódhassanak.
Hogyan kell jól csinálni? Fókuszban a fenntarthatóság
A fenntarthatóság ma már a hazai iparvállalatoknál is központi kérdéskörré vált, így idén a Smart Factory ConnAction konferencia programjában is erős fókuszt kapott. Széleskörű tapasztalattal rendelkező fenntarthatósági szakemberek világítják meg a gyártáshoz és a termékek életciklusához kapcsolódó környezeti és energia-felhasználási kérdéseket, a fenntarthatósággal összefüggő, egyre szigorodó előírásokat, és az összegyűjtött adatokban rejlő lehetőségeket, amelyek a környezeti teljesítmény javítását szolgálhatják.
Ingyenes részvételi lehetőség
A hazánkban működő gyárak képviselői, az ipar 4.0 bevezetéséhez kapcsolódó automatizálási, informatikai és telekommunikációs rendszerek felhasználói, vagy beszerzések döntéshozói, javaslattevői számára a Smart Factory ConnAction konferencián való részvétel továbbra is díjmentes.
Kapcsolódó cikkek
- Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
- CES 2023,2024 és a többi: innováció egész évben
- Az életünk stresszfaktorszintje nagyon megemelkedett. Ne engedjük, hogy kifogjon rajtunk!
- Ipar 4.0 szakmai éremmel díjazták a Delta Systems Kft.-t
- Szívén viseli a magyar ipar digitális átállását a Bosch Rexroth
- Ipar 4.0: az energiaválságra is enyhülést hozhat a rohamosan fejlődő ipari digitalizáció
- Nagyon kell a kkv-szektornak a segítség
- Most van igazán esélyünk a változásra!
- Az AI a fejlesztői szakmába is betört, kínzó kérdés, hogy hol lesz helye az embernek?
- Stronger together! RSAC2023
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.