Adománygyűjtő terminál kihelyezési programot indítottak
Az Ingenico, a fizetés-elfogadási megoldások globális vezető vállalata és a Change Hungary bejelentette, hogy adományautomata kihelyezési programot indít, amelynek keretében az érdeklődő szervezetek saját, testreszabott, és az általuk meghatározott célokra felajánlásokat gyűjtő digitális terminálokat helyezhetnek ki a választott pontokra.
Az Ingenico Magyarország tavaly mutatta be innovatív Adományozó Totem megoldását, amellyel egyszerű készpénzmentes adománygyűjtési lehetőséget kínál templomokban, jótékonysági rendezvényeken, egyházi közösségek, vagy civil szervezetek számára. A terminál önkiszolgáló kasszaként funkcionál, így az adományozó maga választhatja ki a felajánlott összeget, a fizetés pedig történhet bankkártyával, mobiltelefonnal vagy fizetésre alkalmas okoseszközzel (pl. Apple Pay, Google Pay).
„Az Adományozó Totemünk egy testreszabható, strapabíró és korszerű, ún. Terminal as a Service (TAAS) megoldást kínál azon vállalatok számára, amelyek egy általuk meghatározott ügyet, illetve szervezetet kívánnak támogatni. Ez azt jelenti, hogy az Adományozó Totemet nem szükséges megvásárolni, az Ingenico ezt egy rugalmas szolgáltatási csomagban kínálja, ami tartalmazza az összes szükséges eszközt, szoftvert, annak távoli elérhetőségét és a kommunikációhoz szükséges SIM kártyát is” – mondta Bakonyi András, az Ingenico Magyarországért felelős országmenedzsere.
Testreszabott Ingenico Adományozó Totem megoldások a Change Hungary kínálatában – Business Fest 2023.
Az Ingenico SELF/2000 önkiszolgáló POS terminálra épülő rendszer színes érintőképernyővel rendelkezik. Az adományozó szabadon határozhatja meg a támogatásra szánt összeget, és a kijelzőn lehetőség van a PIN kód megadására is. Amennyiben a terminál készenléti állapotban van, úgy a szervezet saját, tetszés szerinti képét jelenítheti meg a kijelzőjén, amely felhívja a figyelmet a támogatás lehetőségére.
A totem műanyag felépítménye matricázható, így a megoldás a szervezetek számára saját arculatuknak megfelelően testreszabható. A rendszer minden típusú érintésmentes fizetést – bankkártyák, okoseszközök, Apple Pay, Google Pay, stb. – képes feldolgozni. A könnyen szállítható megoldás további előnye, hogy az üzembehelyezéshez kizárólag az áramellátást kell biztosítani, nem szükséges internet kapcsolat sem, így az eszköz rugalmasan bárhol elhelyezhető, akár rövidebb időtartamra is, például rendezvényekre történő kitelepülések során.
„Az innovatív digitális technológiákon alapuló adományozási megoldások egyszerűbbé teszik mind az adományok gyűjtését, mind pedig az adományozást, így használatuk alkalmas az adományozási kedv ösztönzésére is. Az akár éjjel-nappal is üzemeltethető termináljainkat kihelyezheti maga az adománygyűjtő szervezet, de arra is lehetőség van, hogy a vállalatok számára létrehozott programunk igénybevételével egy szervezet brandingelt terminálokat helyezzen ki egy adott civil szervezetet támogatásának céljával” – mondta Fodor Gábor a Change Hungary alapítója.
A megoldások a Business Fest 2023 rendezvényen mutatkoztak be, ahol a rendezvény mind a 10 színpadja mellé helyeztek el adományozó terminálokat. Az Ingenico adományozó totem a Changehungary.com oldalon igényelhető.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ingenico felvásárolja Phos-t, a SoftPOS terminálok piacvezető szolgáltatóját
- Franciaországban már kriptovalutával is fizethetünk az üzletekben
- Tenyérvéna alapú fizetési megoldást mutattak be
- Ezentúl érintésmentesen is fizethetünk a parkolásért Zalaegerszegen
- Új magyar fejlesztés teszi egyszerűbbé a készpénzmentes adománygyűjtést
- Függetlenedik az Ingenico
- Itt a világ első PCI v6-os tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálja
- Az Ingenico Paolo Temporitit nevezte ki Közép-Kelet Európáért felelős ügyvezetőnek
- Bemutatkozott a forradalmi AXIUM POS terminál platform
- Az Ingenico csatlakozott a Worldline-hoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.