Megrendezte első regionális DCIM konferenciáját a Schneider Electric
A délkelet-európai térség tíz országából összesen 21 stratégiai partner vett részt a Schneider Electric első regionális, adatközponti infrastruktúra menedzsment megoldások témában tartott konferenciáján. A vállalat által fejlesztett EcoStruxure IT Expert és IT Advisor rendszerek használatával a vállalkozások csökkenthetik az energiaköltségeket, javíthatják a hatékonyságukat és akár 30 százalékkal is növelhetik az infrastruktúra kihasználtságát.
A Schneider Electric, az energiagazdálkodás és az ipari automatizálás területén vezető multinacionális vállalat regionális délkelet-európai konferenciát rendezett „Innovációs napok: EcoStruxure IT Secure Power Partnerek számára – Belgrade 2023” címmel. A konferencia során a cég délkelet-európai országokban – Szerbia, Románia, Magyarország, Görögország, Ciprus, Horvátország, Bosznia és Hercegovina, Albánia, Észak-Macedónia, Koszovó – tevékenykedő stratégiai Secure Power partnereinek lehetőségük nyílt arra, hogy elmélyedjenek az adatközpontok piaci trendjeiben és a vállalat vezető DCIM (data center infrastructure management) megoldása, az EcoStruxure IT technikai részleteiben. Emellett az eseményen első alkalommal nyerhettek betekintést a társaság stratégiai partnerei a jövő úttörő technológiáiba, eszmecserét folytathattak az IT-iparág kihívásairól és megismerkedhettek az EcoStruxure IT DCIM alkalmazásával különböző ágazatokban és országokban elért sikerekkel.
Az EcoStruxure IT, a Schneider Electric IoT-képes, plug-and-play, nyílt, interoperábilis architektúrája, amely a DCIM 3.0 kihívásainak megoldására készült, rugalmas, biztonságos és fenntartható IT-adatközpontok megvalósítását tesz lehetővé. A vállalat átfogó DCIM-megoldása biztosítja az üzletmenet folyamatosságát azáltal, hogy lehetővé teszi a biztonságos felügyeletet, kezelést, áttekintést, tervezést és modellezést.
A napjainkban elterjedt, nagymértékben elosztott hibrid IT-környezetek világában a küldetéskritikus infrastruktúra mindenhol jelen van, és kulcsfontosságú, hogy rugalmas, biztonságos és fenntartható legyen. Továbbá, mivel az adatközpontok folyamatosan bővülnek és fejlődnek, a rugalmas tervezési megközelítés nagyban segíti a vállalkozások további növekedését. Ezt felismerve a Schneider Electric korszerűsítette EcoStruxure IT szoftverportfólióját, hogy megfeleljen a piaci kihívásoknak, több képességet, illetve fejlett menedzsmentet és felügyeletet biztosítva, amelyek növelik a rugalmasságot.
Az EcoStruxure IT Expert és IT Advisor használatával a vállalkozások csökkenthetik az energiaköltségeket, javíthatják a hatékonyságukat, akár 30 százalékkal is növelhetik az infrastruktúra kihasználtságát és 60 százalékkal felgyorsíthatják az új infrastruktúrák telepítését.
Kapcsolódó cikkek
- Forradalmi változásokat hoz a digitalizáció az élelmiszeriparban és italgyártásban is
- Új központot nyitott Újvidéken a Schneider Electric
- Jön a viharszezon: a magyarok harmadát érte már anyagi kár áramkimaradás miatt
- Duális képzést indít a Dunaújvárosi Egyetem és a Schneider Electric
- Az évtized végére 1800 milliárd dollárt kellene költeni energiahatékonysági beruházásokra
- Bárki az energiaátmenet aktív résztvevője lehet
- Már várja az érdeklődőket a Schneider Electric Fenntarthatósági Iskolája
- Új értékesítési vezető a Schneider Electricnél
- Többmilliárdos beruházást hajt végre, erősíti jelenlétét a Schneider Electric Zalaegerszegen
- Új taggal bővült az Easy UPS termékcsalád
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.