Aznapi kiszállítással és csomagautomata-szolgáltatással erősít az Euronics
Új szolgáltatásokkal tette még kényelmesebbé és gyorsabbá az online rendelések kiszolgálását hazánk legnagyobb kizárólag magyar tulajdonban lévő e-kereskedője, az Euronics. A cég webáruháza évről évre egyre népszerűbb, a vásárlók pedig otthonukba, az Euronics üzletekbe és immár csomagautomatákba is kérhetik a kiválasztott termékeiket. Budapesten belül ráadásul már aznap megérkezhet a rendelésük.
Elektronikai eszköz akár már aznap
Idén júniusban vezette be az Euronics az aznapi kiszállítás lehetőségét a budapesti kerületekben: azokat a kis vagy közepes méretű rendeléseket, amiket délelőtt 11 óráig leadnak a webshopon a vásárlók, már délután – 13 és 20 óra között – kiszállítja a cég az MPL-lel partnerségben. A vásárlóknak ehhez a szállítási információk megadásakor be kell jelölniük az aznapi kiszállítás opciót – mindezt kis csomag (maximum 15 kg és 60x60x60 cm) esetén 1990 Ft-ért, közepes csomag (maximum 30 kg és 60x60x60 cm) esetén pedig 2490 Ft-ért tehetik meg.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a 100%-ban magyar tulajdonú webáruházak között mi vagyunk az elsők, akik meg tudták teremteni az aznapi kiszállításhoz szükséges logisztikai hátteret – mondta el Monostori Csaba, az Euronics e-commerce managere. – Már most az online megrendelések 4-5 százalékát így kérik a vásárlók, ami jelentősen meghaladja az eredetileg tervezett 1-2 százalékos arányt.”
A vásárlók jellemzően olyan termékeket rendelnek aznapi szállítással, amikre valóban rögtön szükségük lehet: ilyenek a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, a vízszűrő tartozékok, a headsetek és az állateledelek. De rendeltek már aznapi szállítással vasalót, asztali grillt és notebookot is.
Csomagautomatákba is kérhetjük a termékeinket
Az Euronics webshop vásárlói immár az MPL csomagautomatáiba is kérhetik a termékek kiszállítását. A csomagautomatás kiszállítás előnye, hogy a termékeket rugalmas időpontban vehetik át, nem kell alkalmazkodniuk a futárhoz, a kiszállítás díja pedig alacsonyabb, mint házhoz szállítás esetén. Az Euronics webshopból 1190 Ft-ért rendelhetőek a közel 450, többségében 0-24 hozzáférhető hazai MPL csomagautomata bármelyikébe a termékek. „A bevezetési időszak alapján úgy látjuk, a vásárlók előszeretettel élnek az új csomagautomata-szolgáltatással, immár a megrendelések 8 százalékát így teljesítjük, ami szintén bőven felülmúlja az eredeti várakozásainkat” – árulta el Monostori Csaba.
Csomagautomatába többnyire kisebb méretű termékeket rendelnek az Euronics vásárlók, ezek között is a kiegészítő termékek – kávék, mobiltokok, kábelek, vízszűrők, egerek, billentyűzetek és szódagép-tartozékok – fordulnak meg leggyakrabban az átvevőhelyeken. Esetenként háztartási kisgépeket – kenyérpirítót, turmixgépet, borotvát, hajformázót – és LEGO játékokat is rendelnek csomagautomatába a webshopból.
Precíz csomagolás, felesleges hulladék nélkül
További újítás, hogy a cég logisztikai központjában egy vadonatúj PackSize gép hajtogatja a kartondobozokat, ami amellett, hogy garantálja a gyors csomagolást, lehetővé teszi, hogy a vásárlók több termék rendelése esetén mindent egyetlen, esztétikus csomagban kapjanak kézhez. Így többé nem fordulhat elő az, hogy több eszközt külön időpontokban, több futár kézbesít. A modern gép a termékek méretéhez képest a legoptimálisabb méretben készíti el a kartondobozokat, így a lehető legkevesebb csomagoló- és kitöltőanyagot használja fel a rendelések biztonságos becsomagolásához.
Ingyenes is lehet a kiszállítás
Az Euronics webshopja még a hagyományos áruházaknál is bővebb kínálatot vonultat fel. A boltokban személyesen nem megvásárolható, de a weben elérhető termékeket a vásárlók viszont az üzletekbe is kérhetik, amivel ráadásul megspórolhatják a szállítási költséget – ilyenkor ingyenesen szállítja az Euronics a kiválasztott áruházba a termékeket.
Kapcsolódó cikkek
- Négy új üzletet nyit az ország különböző pontjain az Euronics
- Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
- Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
- 2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
- Itt a legnagyobb webáruházak rangsora
- Frissítette arculatát a GLAMI divatkereső
- Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
- A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
- A nemzetközi expanziót segíti majd az Euronics új pénzügyi igazgatója
- Metykó Tibor a Euronics új marketing és kommunikációs igazgatója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.