Új piaccal bővíti porfólióját a GLAMI divatkereső
A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég az olasz Stileo divataggregátor felvásárlása után Lengyelországban is megjelent.
A GLAMI.hu divatkereső anyavállalata, a GLAMI Group bejelentette, hogy októbertől Lengyelországban is elérhetővé teszi szolgáltatásait. A vállalat, amely olyan kulcsfontosságú helyi és nemzetközi e-kereskedelmi partnerekkel dolgozik együtt, mint például az Ecipo, a Modivo, az Answear, a Sportano, a Spartoo vagy a Remix, jelenleg összesen több mint 4300 európai webáruház több mint 15 millió termékét teszi kereshetővé egyablakos rendszerben.
„Az elmúlt néhány évben a GLAMI jelentős beruházásokat hajtott végre a gépi tanuláshoz kapcsolódó intelligens technológiák alkalmazásába, és kiváló eredményeket ért el a hasonlóságon alapuló személyre szabott termékajánlók és a méretezhető tartalomkezelési modellek fejlesztése terén. A Lengyelországba történő megjelenésünkkel mostantól a helyi e-kereskedelmi szereplők számára is elérhetővé válnak ezek a technológiai megoldásaink, amelyek egyébként csak a legtőkeerősebb vállalkozások számára lennének hozzáférhetők” – mondta Igor Smolny, a GLAMI Group piacfejlesztési vezetője.
A csehországi székhelyű GLAMI Group 2013-as alapítása óta folyamatosan indította el szolgáltatásait a közép- és kelet-európai országokban (Csehország, Szlovákia, Olaszország, Görögország, Románia, Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Litvánia, Lettország, Észtország, Törökország, Spanyolország), majd 2022-ben felvásárolta az olasz piac vezető divataggregátor oldalát, a Stileot.
„Azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban még több új partner csatlakozzon platformunkhoz tovább gyorsítva ezzel a GLAMI növekedését. A lépés jól illeszkedik hosszú távú stratégiánkhoz, amely szerint célunk Európa legjobb és legelismertebb online divatkereső platformjának felépítése” – nyilatkozta Ján Kešelák, a GLAMI Group vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb magyar cég állhat át a négynapos munkahétre
- A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
- Frissített ötéves tervet terjeszt a közgyűlés elé a Delta Technologies Nyrt.
- Javították a Magyar Telekom hitelkockázati besorolását
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
- Új kereskedelmi igazgató a CETIN Hungary Zrt.-nél
- A Xiaomi 2023 második negyedéves korrigált nyeresége 147%-kal, 5,1 milliárd jüanra nőtt
- A Lenovo negyedéves bevétele 24 százalékkal esett
- Magyar szakember a Schneider Electric régiós vezetésében
- A Magyar Telekom 2023. második negyedéves és első féléves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.