Sales trendek – 2024. A szív dönt, nem az ész!
Többet szeretnénk eladni? Akkor nagyot kell változtatni az értékesítési stratégián és módszereken. Már nem elég eladni a portékát. Az ügyféllel utána is törődni kell. Problémái megoldásához mindig rendelkezésre kell állni. Különben elveszítjük. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Sales trendek – 2024. A szív dönt, nem az ész!” című konferenciájának előadóitól mindent megtudhatunk a sales paradigmaváltásáról.
A B2B terén vannak a legnagyobb szokásváltások. Ott a bizalom és a személyesség, a vezető énbrandje erősen felértékelődött. A személyes kapcsolatok, barátságok, jó helyről származó ajánlások mindent visznek.
A B2C-ben az online megtartotta a Covid alatt szerzett uralkodását. De a vásárló megszólításában és megtartásában új korszak kezdődött. A mesterséges intelligencia használata is nagyon ajánlott, mert óriási versenyelőnyt ad, ha gyorsan beépítjük az értékesítési módszereinkbe.
2024-ben sem lesz még hirtelen visszapattanás a fogyasztásban. Az értékesítő munkatársaknak új képességek fejlesztésére lesz szükségük a sikeres eladáshoz. Jóval beleérzőbb, problémamegoldásra koncentráló, személyes, törődő ügyfélkezelésre lesz szükség. Erre fel kell készíteni őket.
Recesszióban az áremelés nem nyerő megoldás! A személyes árkedvezmények, a hűséges vásárlók értékelése és még sok egyéb, személyre szabott, ámde automatizált megoldásé a jövő.
A sales paradigmaváltásáról hallhatunk rendkívül gyakorlatias előadásokat a 12. Értékesítési trendek konferencia előadóitól. Várjuk a cégek első számú vezetőit, az értékesítést irányítókat és csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit és adatbázis-szakértőit, ha meg akarják tudni, miben változtassanak gyorsan az eladás növelése érdekében.
A PP Konferenciaközpont – BKIK „Sales trendek – 2024. A szív dönt, nem az ész!” című hibrid konferenciáján január 18-án várjuk azokat a vállalatokat, akik meg akarják tudni, miben változtassanak az eladás növelése érdekében.
Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!
Earlybird utolsó napja: január 4.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/sales-trendek-2024-2/
Kapcsolódó cikkek
- Jó példák és megőrzendő hagyományok: digitális kultúra a közoktatásban
- Egymillió mesterséges intelligenciára épülő munkahely 2030-ig
- Kiemelt érdeklődés övezte az I. Dróntechnológiai konferenciát
- A mesterséges intelligencia és a technológiai fejlődés átalakítja a világunkat
- Pénz, de honnan? 2023. Aktuális pénzügyi segítségek kkv-knak!
- Mesterséges intelligenciával zárkózhatnak fel a vállalkozások
- Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!
- Szavazz a cégcsoportra! Alapítvánnyal vagy vagyonkezelővel?
- Nemzetközi hírű mentalista és az AI segít a vállalkozásoknak
- XIV. Magyar Fenntarthatósági Csúcs. Ég a világ! Mit lehet tenni?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.