Tedd láthatóvá a tudásvagyont! Sokszorosát érné a céged!
A tudásvagyon ma már elsöprő többséggel, mintegy 87 %-kal határozza meg a cégek vagyoni értékét. A materiális javak elenyésző kisebbségbe kerültek. A tudás világszerte a legnagyobb kinccsé vált az üzleti életben. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Tedd láthatóvá a tudásvagyont! Sokszorosát érné a céged!” című konferenciájának előadói elmondják, milyen hozzáadott értéket ad a cég megítélésében, üzleti értékében a szellemi vagyon.
A cégetekben milyen az arány? Tudjátok, milyen cégspecifikus szellemi alkotásokat hoztatok létre az évek során? Felmértétek mekkora az értéke? Ha nem, akkor valószínűleg kidobtátok a legnagyobb kincseteket.
Nincs olyan sikeresen működő cég, amelyben ne lenne belülről létrehozott saját szellemi tudás, ami a sikert okozza. Mert biztosan ott van, csak láthatatlanul. Sürgősen tegyétek láthatóvá! Garantáltan felível a cég karrierje!
A napvilágra hozott, felértékelt és bevédett szellemi tulajdon sokszorosára növeli a cég piaci értékét. Üzlet ez a javából. És védelem a lopások, elbitorlások és piacvesztés ellen.
Az innováció levédése, a szabadalom intézményének használata ma már természetes. Az iparjogvédelmet, szerzői jogot is ismerik a cégek. De például a céges honlappal, a Facebook profillal, az ügyfélkörrel, a saját szervezeti folyamatokkal, a branddel, a logóval, márkával, arculattal, adatbázisokkal, szoftverekkel, alkalmazásokkal, eladástechnikával, marketingszisztémával stb. mi a helyzet? Mind ellopható, ha nem védjük be, s értéke van, ha kimutatjuk a cég vagyonában.
Ismerjük meg az idei szellemi tulajdonról szóló konferencián, melyek azok a szellemi alkotások, amiket nagyon is érdemes beemelni a vagyoni értékek közé. Várjuk a kkv-döntéshozókat, akik ebben meglátták cégük felívelésének lehetőségét.
A PP Konferenciaközpont – BKIK „Tedd láthatóvá a tudásvagyont! Sokszorosát érné a céged!” című hibrid konferenciáján január 25-én várjuk azokat a kkv-döntéshozókat, akik meg szeretnék tudni milyen hozzáadott értéket ad a cég megítélésében, üzleti értékében a szellemi vagyon.
Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!
Kapcsolódó cikkek
- Sales trendek – 2024. A szív dönt, nem az ész!
- Jó példák és megőrzendő hagyományok: digitális kultúra a közoktatásban
- Egymillió mesterséges intelligenciára épülő munkahely 2030-ig
- Kiemelt érdeklődés övezte az I. Dróntechnológiai konferenciát
- A mesterséges intelligencia és a technológiai fejlődés átalakítja a világunkat
- Pénz, de honnan? 2023. Aktuális pénzügyi segítségek kkv-knak!
- Mesterséges intelligenciával zárkózhatnak fel a vállalkozások
- Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!
- Szavazz a cégcsoportra! Alapítvánnyal vagy vagyonkezelővel?
- Nemzetközi hírű mentalista és az AI segít a vállalkozásoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.