A Bridgestone Tatabánya nyerte el a legjobb technológiai befektetés díját
Ünnepélyes gálaesemény keretében adták át a Joint Venture Szövetség (JVSZ) által kiírt „Companies for the Future Award” 2024-es díjait. A Bridgestone Tatabánya kiemelkedő, jövőbe mutató digitális megoldásaival érdemelte ki a Best Technology Investment különdíj kategória első helyezését.
A rangos elismerés a Bridgestone Tatabánya digitális technológiáinak és adatrendszerének kiépítését méltatja, amelyek nemcsak a gyártási folyamatok hatékonyságát növelik, hanem a környezeti fenntarthatósághoz is hozzájárulnak és a mesterséges intelligencia új generációjának is előkészítik a terepet. A vállalat modern megoldások széles körű integrálásával, valamint a „Smart Factory Program” bevezetésével fejleszti és optimalizálja a gyártási folyamatait. Emellett a gyárban bevezetett digitális megoldások adatalapú döntéshozatalra is lehetőséget adnak, így tudják kiemelkedően növelni a munkagépek és -folyamatok hatékonyságát. Mindennek elismeréséül ítélte oda a JVSZ a Best Technology Investment fődíjat a Bridgestone Tatabányának.
„A Bridgestone Tatabányánál a technológia és az emberi tényező egyaránt meghatározó jelentőségű. Büszkék vagyunk arra, hogy munkatársaink innovatív ötletei, szaktudása és elhivatottsága elismerésre került. Ez a rangos díj nemcsak a technológiai előrehaladásunkat, hanem a közösségünk által teremtett értékeket is hirdeti” – mondta el köszönőbeszédében Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója.
A Joint Venture Szövetség immáron harmadik alkalommal rendezte meg nagyszabású, „Companies for the Future Award” Gálaeseményét, a díjak nyertesei a JVSZ tagvállalatai közül kerülnek ki. Az elismeréseket az előző évben kiemelkedő eredményeket elért, valamint a gazdaság jövőjét szem előtt tartó, felelősen és tudatosan működő vállalatok nyerhették el, idén már 6 kategóriában. A Bridgestone Tatabánya által kiérdemelt Best Technology Investment díjra pályázati anyag benyújtásával volt lehetőség nevezni, a jelentkezéseket egy, az adott díj pályázatainak elbírálására felkért külön szakmai zsűri értékelte.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone és a Webfleet közös platformot indítottak az elektromos járműszolgáltatásaiknak
- Idén negyedszer lett Családbarát Munkahely a Bridgestone
- A Bridgestone Tatabánya idén is B-Pink kampánnyal küzdött a mellrák ellen
- A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba
- Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
- Minőség és teljesítmény – ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Bridgestone abroncsokkal robban be a vadonatúj Lamborghini Revuelto
- Elismert nyári gumiabroncsteszten nyert a Bridgestone Potenza Sport
- 2022 az újraépítés éve volt a magyar gumiabroncspiacon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.