Bemutatkoztak az Eaton legújabb épületbiztonsági termékei
Az Eaton intelligens energiagazdálkodási vállalat a frankfurti Light + Building 2024 szakkiállításon mutatta be új vészvilágítási termékportfólióját és digitális ökoszisztémáját, amely a legmodernebb technológiát alkalmazza a biztonság, a fenntarthatóság és a könnyű karbantartás érdekében. A most debütált termékcsaládok mellett 2024-ben új, elegáns és áramvonalas kialakítású kijáratjelzőkkel és biztonsági lámpatestekkel is piacra lép a cég.
A vészvilágítás kulcsfontosságú szerepet játszik az épületek biztonságában, különösen evakuálási helyzetekben. Az Eaton legújabb digitális és fenntartható vészvilágítási innovációi amellett, hogy gondoskodnak az épületek tulajdonosai nyugalmáról – ami a biztonságos és megbízható berendezésekből következik –, segítenek csökkenteni az üzemeltetési és karbantartási költségeket. Így ideális megoldásnak bizonyulnak a meglévő rendszerek korszerűsítésére vagy új rendszerek telepítésére.
Az Eaton legjobban várt megoldása a BSMS, egy olyan digitális ökoszisztéma, amely több vészvilágítási rendszer és helyszín egyszerű, valós idejű felügyeletét, egyszerű üzembe helyezését és adatvezérelt időszakos karbantartását kínálja, mindezt vezető kiberbiztonsági technológiával támogatva. A rendszer felhőben tárolja az uniós szabványoknak való megfelelés vizsgálati dokumentumait, ami létfontosságú az épületbiztosítók számára. A távdiagnosztikai képességek időt és pénzt takarítanak meg és amellett, hogy csökkentik vagy akár teljesen feleslegessé teszik a kiszállást a helyszínre, még a környezetet is védik. Mindez a gyors beavatkozást lehetővé tevő valós idejű riasztásoknak köszönhető. Abban az esetben pedig, ha egy technikusnak javítási vagy karbantartási munkálatokat kell végeznie, a rendszer által már rendelkezésre bocsátott információk optimalizálják a helyszíni munkát és az alkatrészkezelést.
A DualSmart a teljesítmény és a hatékonyság új színvonalát hozza el. A hálózatba kapcsolt moduláris és skálázható, kis fogyasztású rendszerek következő generációját képviseli, amely a tervezési, telepítési és kábelezési munka csökkentésével segíti a telepítőket.
A SignEdge a stílusos vészvilágítási lámpatestek prémiumkategóriájú termékcsaládja, amely széles választékot biztosít az építészek és épülettervezők számára annak érdekében, hogy integrálni tudják a vészvilágítást az építészeti és belsőépítészeti tervekbe. Mindezt anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a biztonság terén.
Az Eaton innovatív megoldásként a felújított termékeket is felvette a portfóliójába. Ezek a termékek az új modellekhez hasonló gyártási minőségűek lesznek, mindez annak köszönhető, hogy az Eaton továbbfejlesztette az újrafeldolgozási eljárásokat. Az először csak Franciaországban forgalmazott árucikkek révén a vásárlók csökkenteni tudják berendezéseik környezetterhelését.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB a Light + Building 2024 kiállításon: Intelligens épületek csúcstechnológiái testközelből
- Így uralja jelenleg az energetikai átállás a közüzemi ágazat mindennapjait!
- Egyre népszerűbbek a hálózatinteraktív UPS-ek az adatközpontokban
- Erre számíthat az építőipar és az ingatlanszektor 2024-ben!
- Amszterdam legújabb szállodája az Eaton segítségével csökkentette villanyszámláját
- Adatközpont-üzemeltetők digitális átállását gyorsítja fel az Eaton legújabb megoldása
- Elektromosautó-töltés korlátok nélkül
- Négy tanács az áramkimaradások és a túlfeszültségek kiküszöbölésére
- Az Eaton push-in technológiája működteti az SMF különleges palackfúvó gépeit
- Egyre égetőbbé válik az adatközpontok energiafogyasztásának optimalizálása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.