Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
A digitalizációval az épületgépészeti, ipari szervíztevékenység is gyökeresen átalakul. A legmodernebb megoldások már a hibamegelőzésre koncentrálnak, folyamatos méréssel, érzékelőkkel, egy-egy épület vagy gyártósor digitális másolatának segítségével valós időben követik a folyamatokat, ehhez előfizetéses keretrendszert kínálva. Ilyen módon pedig lehetséges az is, hogy már a hiba bekövetkezése előtt azonosítsák a rendellenességeket, elvégezzék a szükséges karbantartásokat, de csak ott végezzenek beavatkozást, ahol ez valóban indokolt.
A Schneider Electric helyszíni szolgáltatások széles körét kínálja a szolgáltatási portfólióján belül, ennek részeként a társaság szakemberei tanácsadást nyújtanak új megoldások bevezetéséhez, valamint segítséget a szervizelésben, karbantartásban, így támogatva a költség- és energiahatékonyabb működést.
Az így átalakuló szervíztevékenység az egyik oka, hogy a Schneider Electric szolgáltatási üzletága az elmúlt időszakban jelentős növekedésnek indult. Ez a növekedés indokolta, hogy egy teljesen új szervezeti egységet hozzanak létre, amely egységes folyamatokkal tudja segíteni a cég ezen tevékenységét egész Európában. A most létrejövő budapesti központban dolgozó munkatársak kezdetben ajánlatkészítéssel, a rendelések koordinációjával, valamint virtuális értékesítési feladatokkal, adatelemzéssel és ügyfélgondozással foglalkoznak majd, később további kompetenciák kiépítése is várható. A társaságnál úgy látják, hogy a fenntartható fejlődést és a további növekedést egy központi egység létrehozásával még jobban tudják támogatni.
„Magyarország több szempontból is stratégiai szerepet foglal el a Schneider Electric életében és már eddig is több területen bizonyítottuk, hogy rendelkezünk azokkal a képességekkel, infrastruktúrával, amelyek alkalmassá tesznek minket akár egy európai központ működtetésére is. Mint például a régiós logisztikai központ Szigetszentmiklóson, vagy a budapesti, szintén régiós beszerzési, illetve fenntarthatósági központunk. További fontos szempont volt a kiválasztás során, hogy a nyelvi igényeket is megfelelően ki tudjuk szolgálni Magyarországon. Külön öröm, hogy az új európai központ vezetője magyar szakember lesz, Gendúr István, aki immár tíz éve erősíti a Schneider Electric csapatát” – mondta el Veres Zsolt, a Schneider Electric országigazgatója.
„Idővel Európa teljes területén a magyar központból segítjük majd a helyszíni szolgáltatási tevékenységet. Magas hozzáadott értéket képviselő új munkahelyek jönnek létre az új központban, ahova már megkezdtük a munkatársak toborzását és kiválasztását. Jelenleg ajánlatkészítő mérnök, virtuális értékesítés, rendelésmenedzser, adatelemző, ügyfélkapcsolati és munkafolyamat-tervező munkakörökbe keresünk csapattagokat” – tette hozzá Gendúr István, a budapesti Services Hub vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
- Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
- Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
- Új innovációkat és együttműködéseket jelentett be párizsi rendezvényén a Schneider Electric
- Körforgásos gazdaság az adatközpontokban is
- Továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora
- Száműzik az SF6 gázt a villamossági berendezésekből is az Európai Unióban
- Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
- Nagyobb hatékonyság, gyorsabb problémamegoldás – ezt kínálja a Schneider Electric
- Új lendületet ad a „zöld” IT törekvéseknek a Schneider Electric innovációja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.