Még több szakembert képeznek idén az LG Klímaakadémiáján
Az LG Electronics (LG) fűtési, szellőzési és légkondicionálási (HVAC) akadémiája évente több mint 30.000 HVAC szakember képzésével erősíti a vállalat humánerőforrás-infrastruktúráját. A képzett telepítő- és szervizmérnökök hálózatát kiépítve az akadémia fontos szerepet játszik a vállalat globális B2B terjeszkedési stratégiájának támogatásában. Magyarországon is létezik ez a képzési forma, hiszen a légkondicionáló megoldások piacán meghatározó szerepet betöltő LG számára fontos, hogy a folyamatos termékinnovációt követve, rendszeresen naprakész technológiai tudást oszthasson meg az iparág szakembereivel.
A világszerte 62 helyszínen – köztük Magyarországon is – működő LG HVAC Akadémia átfogó képzést nyújt az LG lakossági és kereskedelmi HVAC rendszereinek telepítése és karbantartása kapcsán, beleértve a nagy hatékonyságú hűtőberendezéseket is. Az akadémia hatékonyan gyarapítja a helyi technikusok készség- és tudásbázisát, felvértezve őket azokkal az ismeretekkel, amelyek – a differenciált ügyfélélmény érdekében – a vállalat fejlett HVAC-megoldásainak optimális beállításához és teljesítményének biztosításához szükségesek.
Az LG HVAC Academy az idén várhatóan mintegy 37 000 főnek nyújt majd képzést. Az akadémiák mindenütt integrált bemutatótermekkel és oktatótermekkel rendelkeznek, ahol a résztvevők gyakorlati tapasztalatokat szerezhetnek a vállalat B2C és B2B termékeivel kapcsolatban. A készülékek telepítési és karbantartási képzése mellett az LG akadémiája bemutatja a vállalat új HVAC-megoldásait, ezen felül pedig speciális regionális képzési programokat, technikai fórumokat, illetve az ügyfelek irodáiban tartott, személyre szabott helyszíni tanfolyamokat is kínál.
Mindez alól Magyarország sem kivétel, hiszen hazánkban 2007-ben egyedülálló kezdeményezésként indult el LG Klíma Akadémia, kifejezetten a klímatechnikai vállalkozások szakemberei, épületgépész tervezők, építészek, beruházók, értékesítők, kereskedelmi szakemberek, valamint egyetemi és főiskolai hallgatók számára kialakított, ingyenes előadásokkal. Az LG budapesti központjában tartott képzések során többek közt olyan témákkal ismerkedhetnek meg a szakemberek, mint a vállalat legkorszerűbb hőszivattyú rendszereinek és klímaberendezéseinek működése, valamint a telepítés szakmai szempontjai.
A folyamatos továbbképzésből az oktatók sem maradnak ki. Tavaly áprilisban az LG HVAC Akadémia ötnapos „Train The Trainer (TTT)” (Oktatjuk az oktatókat) programot tartott az LG központjában, Szöulban. A program célja az volt, hogy továbbfejlessze a HVAC-oktatók képességeit, eszközöket adjon nekik az ügyfélkezeléshez kapcsolódóan, valamint lehetőséget nyújtson a különböző régiókból és leányvállalatoktól érkező kollégáikkal való értékes eszme- és tapasztalatcserére.
A mesterséges intelligencia térnyerésével egyre nagyobb szükség van a nagy hatékonyságú, nagy teljesítményű hűtőrendszerekre, különösen az adatközpontokban és a félvezető-gyártó üzemekben, ahol a hatékony hőmenedzsment elengedhetetlen a szerverek hatékonyságának biztosításához. Az LG arra számít, hogy a globális HVAC-piac – amelynek becsült értéke 2023-ban körülbelül 58,4 milliárd dollár volt* – folyamatos növekedésben marad, ezt pedig a vállalat a nagy hatékonyságú hőszivattyús HVAC-rendszereivel használja ki, amelyeket a legújabb elektrifikációs és környezetvédelmi trendeket szem előtt tartva terveztek meg. A vállalat célja továbbá, hogy 2030-ig több mint kétszeresére növelje a lakossági és kereskedelmi HVAC-üzletágából származó bevételeit, és megerősítse világelső pozícióját a légkondicionálás területén.
„Az LG HVAC Academy kulcsszerepet játszik az egyes régiókban dolgozó mérnökök képességeinek fejlesztésében” – mondta James Lee, az LG Electronics háztartási eszközökkel és légkondicionálókkal foglalkozó üzletágának vezetője.
________________________
*Az IBIS World piackutató vállalat szerint a globális HVAC-piac becsült értéke 2023-ban körülbelül 58,4 milliárd dollár.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG AI alapú szervizrobotot fejlesztett a vendéglátás és az egészségügy számára
- Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat
- Robban a klímapiac, ilyen készülékeket keresnek a magyar háztartások
- Az LG globális K+F-háromszöget hoz létre nagy teljesítményű hőszivattyúk fejlesztésére
- Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
- Az LG fejlett autós platformjával érkezik a Kia legújabb elektromos járműve
- 3+1 tévhit: ezek a légkondicionálókkal kapcsolatos legnagyobb mítoszok
- Az állkapocs mozgását és a környezeti zajszintet is elemzi az LG új fülhallgatója
- Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
- Antimikrobiális üvegport fejlesztett ki az LG
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.