Elindult a Sportbolt szekció az eMAG-on
Az eMAG elindította a Sportboltot, egy új shop-in-shop szekciót, amelyet a sportot és a szabadtéri tevékenységeket kedvelők számára alakítottak ki. Az új szekcióban több mint 320 ezer termék található, a kínálat számos sportágat, kültéri aktivitást és utazási cikket fed le, egyaránt kiszolgálva az amatőr és a profi sportolók, utazók igényeit.
• A Sportbolt szekció több mint 320 ezer termékből álló választékot kínál
• Az eMAG Genius a teljes Sportbolt szekció termékválasztékához elérhető
• A magyar vásárlók az eMAG-on átlagosan 13-14 ezer forintot költenek egy sport- vagy utazási termékekre
2024 első felében az eMAG vásárlói több mint 68 ezer rendelést adtak le azokban a kategóriákban, amelyek a Sportbolt szekció alatt megtalálhatók, az ezekben leadott rendelések átlagos értéke pedig 18-19 ezer forint volt.
“Az új Sportbolt szekció elindításával azokat a vásárlóinkat célozzuk meg, akiknek a fizikai aktivitás és az utazás életmódjuk szerves része. Mostantól sokkal könnyebben és gyorsabban megtalálhatják a keresett termékeket, és az így megtakarított időt arra fordíthatják, hogy bármilyen formában gyakorolják a számukra megfelelő mozgást. A vásárlók már megszokták, hogy mindent megtalálnak az eMAG-on, a tömegsporthoz szükséges termékektől – mint a futás vagy a túrázás – az olyan különlegesebb sportokig, mint a lovaglás vagy a vitorlázás” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az év első felében az eMAG által forgalmazott, sportoláshoz és kültéri tevékenységhez kapcsolódó termékekre vonatkozó legtöbb rendelést Debrecenből és Budapest 11. kerületéből adták le, míg Győr a harmadik legmagasabb rendelésszámot produkálta. A szegedi, miskolci, Budapest 3. kerületében élő és pécsi vásárlók szintén kiemelkedő számú rendelést adtak le sportboltos termékekre.
2024 első felében az alábbi sport- és szabadtéri termékkategóriák generálták a legmagasabb eladási számokat az eMAG.hu-n:
• futópadok
• elektromos kerékpárok
• hagyományos kerékpárok
• kempingezés és túrázás
• szobakerékpárok
Az eMAG vásárlói gyorsan és könnyedén megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb termékeket és ajánlatokat a Sportboltban, valamint a többi dedikált szekcióban, így például a Bababolt, a Hajápolás & Sminbolt, a Kisállatbolt és a Kerti Bolt szekciókban.
Kapcsolódó cikkek
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.