Egyesítette erőit a Packeta és a FoxPost
Lezárult az ügylet, mellyel Magyarország legnagyobb személyes csomagátadási pont hálózata jött létre, amely több mint 2 700 csomagautomatát és 1 800 csomagátvételi pontot kínál az ügyfelek számára. A FoxPost Packetához való csatlakozásával a két cég magas színvonalú szolgáltatásai egyesülnek, létrehozva Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát.
Az egyesülést követően a FoxPost hozzáférést kap a Packetával együttműködő több mint 40 000 webshophoz, valamint a Packeta határokon átnyúló üzleti lehetőségeihez. Mindkét vállalat vezetősége megkezdi a fokozatos integrációt annak érdekében, hogy a FoxPost és a Packeta legjobb felhasználói élményeinek elemeit ötvözve kifogástalan szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleik számára. A létrejött új, közös szervezet határozottan elkötelezett a vállalat hálózatának továbbfejlesztése és bővítése mellett, amely az év végére meghaladja Magyarországon az 5 000 átvételi pontot, több mint 3 000 csomagautomatával.
„Ez a fúzió nemzetközi mércével is jelentős startup-sikertörténet. Az egyesüléssel Magyarország vezető csomagautomata szolgáltatója jön létre, amely képes lépést tartani az egyre növekvő piaci igényekkel, javuló szolgáltatási minőség mellett. Ezzel a lépéssel páratlan innovációs potenciál született: elkötelezettek vagyunk amellett, hogy mind a FoxPost, mind a Packeta legjobb gyakorlatait megőrizve olyan vállalatot építsünk, amely több, mint a részek összege. Hálásak vagyunk mindenkinek – befektetőknek, jelenlegi és volt munkatársainknak, partnereinknek és legfőképp felhasználóinknak – aki az elmúlt 10 év alatt hozzájárult ehhez a sikerhez” – mondta el Bengyel Ádám, a FoxPost alapítója.
„A magyar piacot kulcsfontosságúnak tartjuk portfóliónkban, ezért örülök, hogy ez az akvizíció lehetővé teszi számunkra, hogy még jobb szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink számára. A FoxPost jelentős szereplő a csomagautomata piacon, 1500 automatával, csak az elmúlt évben közel 10 millió csomagot szállított magyar ügyfeleknek. A magas ügyfélelégedettség és az erős márka révén a FoxPost kiválóan kiegészíti a Packetát, és segíti hálózatunk megerősítését és bővítését a csomagautomaták terén, amelyek egyre népszerűbbek a magyar ügyfelek körében” – nyilatkozta Erich Čomor, a Packeta Csoport vezérigazgatója.
Ez év júniusában jelentették be, hogy a Foxpost, nemzetközi tulajdonossal folytathatja dinamikus növekedését, miután a Wallis Csoport, a Trueway (korábbi nevén Finext) és az alapítók megállapodtak a vállalat értékesítéséről. A vevő a Packetát is tulajdonló CVC Capital Partners és az EMMA Capital Group által létrehozott konzorcium.
A felhasználók a Packeta nemzetközi hálózatának előnyeit nemcsak Csehországban és Szlovákiában, hanem a legtöbb európai piacon élvezhetik. A magyar webáruházak azonnal használhatják Európa legnagyobb csomagátvételi hálózatát, miközben a cseh és szlovák vásárlók, valamint az e-kereskedelmi szereplők hozzáférést kapnak Magyarország legnépszerűbb csomagterminál-hálózatához.
A FoxPost 10 évvel ezelőtt alakult, amikor az első befektetők, a Wallis és a Finext csoportok meglátták a lehetőséget az ötletben és a menedzsmentben. A tranzakció lebonyolításában a Heal Partners M&A tanácsadó cég működött közre, míg a jogi hátteret a CMS, valamint a Forgo, Damjanovic és Partners biztosította.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre kevésbé holtszezon a nyár az e-kereskedelemben
- Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- A Packeta azonnali megoldást kínál a webshopoknak, hogy megfeleljenek az új postarendelet előírásainak
- A neten adnál el valamit? Így akarnak átverni a csalók!
- Az infláció megfogta a hazai webáruházak forgalmát, de így is több csomagot küldünk, mint korábban
- Közel 40 új csomagautomatát telepít a GLS Hungary a MÁV-VOLÁN-csoport állomásaira
- Az automaták és applikációk jelentik a csomagszállítás jövőjét
- Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát hozná létre a Packeta Hungary
- Megháromszorozódott a csomagautomaták száma Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.