Jürgen Klopp a MediaMarkt csapatához igazolt
Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég jelen van, köztük természetesen Magyarországon is.
Jürgen Klopp bizonyítottan képes arra, hogy különböző embereket egy csapattá kovácsoljon és a legjobbat hozza ki belőlük a közös cél érdekében. Igazi csapatjátékos, aki számos együttest vezetett már győzelemre, miközben realista, pragmatikus és emberséges vezető hírében áll. A MediaMarkt üdvözli legújabb csapattársát, aki a nemzetközi brand kampányokban kap majd fontos szerepet – első lépésként karácsonykor láthatjuk majd a márka színeiben. Ez az első alkalom, hogy a MediaMarkt nemzetközi brand nagykövetet nevezett ki. Jürgen Klopp fiatalkora egy tekintélyes részét a MediaMarkt üzleteinek lemez osztályán töltötte – személyesen is erősen kötődik a márkához.
„50.000 helyett ma már 50.001-en vagyunk. Sikeresen leigazoltuk Jürgen Kloppot, mint a csoport új nemzetközi brand nagykövetét. Jürgen Kloppal egy meghatározó, markáns arcot kapott a cégünk, aki számos kampányban lesz a társunk. Jürgen Klopp egyedi, szenvedélyes. Hatására az emberek képesek kihozni magukból a legtöbbet – ahogy mi is. Tökéletes partner” – mondta el Michael Schuld, MediaMarktSaturn marketing vezetője.
Jürgen Klopp a világ egyik legelismertebb futball edzője. 2015-2024 között a Liverpool FC menedzsere volt, előtte pedig a BVB Dortmund csapatát vezette hét éven keresztül, amely idő alatt az együttes 2010/11-ben Bajnokok Ligáját is nyert.
Kapcsolódó cikkek
- A Robert Bosch-sztori: egy autóipari legenda nyomában
- Akadályok nélkül – mindenkire gondoltak a Schneider Electric új gyárának építésekor
- A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében
- Euromoney: nemcsak legjobb bank, de legjobb digitális bank is a K&H idén itthon
- Tizenöt év után elhagyja a Budapesti Értéktőzsdét a Kulcs-Soft
- A Magyar Telekom 2024. második negyedéves eredményei
- Magyarok és a mobilvásárlás
- ABB – 2024. II. negyedévi eredmények
- Kiadta első ESG-jelentését a Ganz
- Oltvai Mártont nevezték ki a Schneider Electric bécsi gyárának igazgatójává
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.