BBCi: az első lépés a brit digitális médiarendszer kiépítéséhez

Zsigó József, 2001. november 8. 20:42
A British Broadcasting Corporation minden reklám nélkül a BBCi logo alatt egyesítette összes interaktív szolgáltatását, amelyet első lépésnek szán a digitális televíziózás és internetezés összekapcsolásában.
A BBC szóvivője szerint már most is van igény arra Nagy Britanniában, hogy valamennyi információt, függetlenül attól, hogy a tévében látják vagy a weben olvassák, egyszerre és egyszerűen lehessen elérni. A brit média törvény egyébként kötelezi a BBC-t, hogy 2002-től kezdődően 2010-ig bezárólag teljesen áttérjen a digitális sugárzásra. Ez nem egyszerű feladat, mivel jelenleg a háztartásoknak csak a töredéke rendelkezik digitális vevővel, és ez az arány a megadott határidőig el kell, hogy érje a 99,4 százalékot. A britek ragaszkodnak saját hírforrásaikhoz, és nem vennék jó néven, ha az amerikaiak túl nagy befolyást szereznének a szigetországban. Az átszervezést a 3G licencekből befolyt pénzből fedezik – írja a CNet.
Kulcsszavak: média BBC

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01