eTel Magyarország: fellebbezés a BHF határozata ellen
Az eTel Magyarország úgy tapasztalja, hogy ügyfelei nagyra értékelik a vállalat minden tekintetben törvényes, kiváló minőségű, és a távközlési szolgáltatók között jelenleg a legkorszerűbb technológiákon alapuló hang- és adatszolgáltatásait.
A panaszban szereplő VoIP szolgáltatás minőségével az eTel Magyarország ügyfelei a pénzügyi, ellátási és szolgáltatási szférában működő jelentős multinacionális cégek magyarországi vállalatai elégedettek.
Az ír tulajdonú nemzetközi eTel Csoporthoz tartozó eTel Magyarország megértéssel kezeli a Matáv panasza alapján indított ügy indítékait, hiszen a vállalatcsoportnak nagy gyakorlata van a telekommunikáció liberalizálási folyamataiban. Az ír alapítók az 1990-es évek derekán sok tekintetben hasonló nyomásnak voltak kitéve az Ereann Telecom, az egykori ír monopolisztikus szolgáltató részéről. Az eTel Csoport közép-európai vállalati távközlési szolgáltatóként részt vesz a piac felszabadítás lengyelországi, szlovákiai, osztrák és magyar folyamataiban is, és mindenhol arra törekszik, hogy az igazi győztesek az ügyfelek lehessenek.
Az eTel Magyarország ugyanakkor elégedettséggel nyugtázza, és szakmai elismerésként értékeli, hogy a domináns piaci helyzetben lévő Matáv a küszöbön álló távközlési liberalizáció előtt jövendő versenytársai közül az alig több mint egy éve működő eTel Magyarországot panaszolta be a szakhatóságnál.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliós piacfelügyeleti bírság a Vodafone-nak
- A szolgáltató felelős a hamis e-mailért
- Csoportos bírósági perek indulnak a Vodafone (VRAM Rt.) ellen
- 1 milliárd dollárra perelik az AOL-t bennfentes kereskedelem miatt
- A miniszterelnök egyetért Rácz Zsolt menesztésével
- Kovács Kálmán kezdeményezte Rácz Zsolt felmentését
- Rogán Antal kijelentései nyomán vizsgálat indul az IHM-ben
- Peren kívüli egyezségre jutott az Intel és a VIA
- IHM: konferencia és fórum a hírközlési törvény módosításáról
- Minősített elektronikus aláírás hitelesítés-szolgáltató lett a MÁV Informatika Kft.