PR-ügynökségek kollégiuma - jelentős számítástechnikai megbízói háttérrel
A kollégium fő célja a PR-nek mint szakmának a nyilvánosság előtti védelme. Az alapítók tudatosítani kívánják, hogy a public relations speciális szaktudáson alapuló kommunikációs szakma, ahol a piacot meghatározó ügynökségek szigorú szakmai és etikai normák között végzik tevékenységüket. A tíz ügynökség abban a reményben alakította meg a kollégiumot, hogy további, aktívan dolgozó ügynökségek is társulnak hozzá. Céljuk a szabályozott üzleti kapcsolatrendszer kialakítása a társszakmákkal, a hiteles public relations-oktatás kérdéseinek rendezése és megfelelő képviselet kialakítása a szakmát érintő törvényhozási kérdésekben.
A kollégium alapítói közösen léptek be a társszakmákat tömörítő Magyarországi Kommunikációs Szövetségbe, ezzel létrehozva a Maksz PR-tagozatát. A PR 1. Stúdió ügyvezetői - Kerekes Pál és Vigh Sándor - elmondták, hogy az alapító ügynökségek, szinte kivétel nélkül, jelentős számítástechnikai megbízói háttérrel rendelkeznek. Az informatikai megbízások csökkenése, összefüggésben az ágazat egyes területeinek válságával, a kommunikációs ügynökségek számára is új helyzetet teremt. A most megalakult kollégiumba, illetve a nagy tekintélyű Makszba való belépés elősegítheti a tagok érdekvédelmét az élesedő piaci verseny egyre zordabbá váló feltételei között.
- A PR-Ügynökségek Kollégiumának alapítói:
Bruck Gábor (Sawyer Miller Group)
Chris Dobson (Mmd Public Relations
Hegyi Gábor, Lakatos Zsófia (Capital Communications),
Kerekes Pál, Vígh Sándor (PR 1. Stúdió),
Morenth Péter (PRICOMM),
Polgár Viktor (Hill and Knowlton),
Rátky György, S. Takács Zsuzsanna (Rátky és Társai),
Sarlós Gábor (PeppeR Communications),
Sárosi Péter, Sárosi Péter jr. (PublicPress),
Szűcs Ervin (Weber Shandwick / GJW).
Kapcsolódó cikkek
- Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője