Lerohanták a Starwars.com weboldalt a rajongók
A weboldal látogatóinak döntő többsége, egészen pontosan 82 százaléka volt férfi, 18 százaléka pedig nő. A nezetők a statisztikák szerint átlagosan több mint 10 percet töltöttek a Starwars.com oldalon, 57 százalékuk pedig meglátogatta a Star Wars Episode II: Attack of the Clones (A klónok támadása) mozielőzetes szekcióját is. A film tervezett bemutatási ideje az Egyesült Államokban 2002 májusa.
- A Star Wars sorozat hosszú idő óta Hollywood legkiterjedtebb ereje az interneten. Valójában az internetes mozielőzetesek elterjedése is a Star Wars Episode I-gyel kezdődött még 1998-ban - mondta Jarvis Mak, a NetRatings vezető elemzője. - A Lucasfilm továbbra is a technológia csúcsán van, és jelenleg azon dolgozik, hogy az Episode I DVD-tulajdonosainak egy külön online változatot készítsen a második rész mozielőzeteséből - tette hozzá.
A Nielsen/NetRatings mintegy 62 ezer otthoni internetező, illetve 8000 vállalati felhasználó szokásait kíséri folyamatosan figyelemmel az Egyesült Államokban, valamint emellett további 155 ezer külföldi felhasználó viselkedését is nyomon követi.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 125 millió weboldal a világhálón
- Blu-ray lemezek: 1000%-os forgalomnövekedés Európában
- Levelezőszolgáltatást indított a Lánglovagok.hu
- Közösségi oldal Corel-használóknak
- Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Handabandázik a T-Online
- Google: a weboldalak tizede veszélyes kódot tartalmaz
- Magyar a legjobb európai webkettes oldalak között