Kezd magára találni az online reklámpiac

Kiss Ádám Zoltán, 2001. december 11. 21:36
Az elemzők szerint a beszűkülő online reklámpiac már túl van a nehezén, a jelek szerint 2002 már nemcsak a csökkenés vége, de a növekedés éve is lesz. Jóllehet a harmadik negyedévben 1,79 milliárd dollár volt az ágazat forgalma, ami 4,1 százalékos csökkenést jelent a második negyedévhez képest, a szakértők a mostani, a vártnál jobb eredményeket produkáló időszak alapján úgy vélik, hogy a nehezén már túl van az online reklám.
Ezt az is alátámasztja, hogy a szektor nagy költekezői között számon tartott Microsoft és Oracle is enyhén ugyan, de emelte hirdetésekre szánt keretét. A Pinkerton ügynökség, mely többek között a Coca-Cola, a UPS, vagy a Careerbuilder.com online reklámjaiért felel, bejelentette, hogy hat héttel ezelőtt még nem láttak esélyt a helyzet jobbra fordulására, de ma már több vállalat is elküldte reklámmegrendeléseit, és az adatok alapján 5-10 százalékos növekedésre számítanak. A szakértők különbözőképpen ítélik meg az igazi fordulatot, mely után a piac látványos növekedésbe kezd, de a közös nevező általában 2002 közepe, de legalábbis már a következő év, és nem 2003.
Kulcsszavak: reklám +legfontosabb trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01