A dohányipar megkezdte régóta várt terjeszkedését a neten

Kiss Ádám Zoltán, 2001. december 28. 08:53
Az R.J. Reynolds dohányipari óriás minden felhajtás nélkül megkezdte internetes offenzíváját, az USA második legnagyobb cigarettagyártója megnyitotta Smokerselcome.com weboldalát, és ugyanakkor a Doral márka fogyasztóinak a PeoplePC számítógép-kereskedelmi vállalattal összefogva havi 21 dollár 95 centes áron 48 havi törlesztés mellett egy éves ingyenes internet-hozzáféréssel HP gépeket kínál.
A hirdetési piac egyik nagy kérdése a dohányipar, mivel a terület a világ egyik legnagyobb reklámozója, ám egyben törvényi szabályozás miatt kezd kiszorulni a reklámhordozók piacáról. Mivel a hagyományos média, a nyomtatott sajtó, a hirdetőtáblákat üzemeltető cégek, és a televíziók keze is meg van kötve, a dohányipari vállalatok egyre inkább az online média felé fordulnak. A gondot itt is az jelenti, hogy a különböző nagyforgalmú oldalak gyermekek számára is elérhetőek, számukra azonban a gyárak nem reklámozhatják termékeiket.
Kulcsszavak: onlineszolg reklám trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01