A Samsung új marketingkampánya
A Samsung képviselői nyilatkozatukban elmondták, azért esett választásuk az MSN Advantage Marketing digital marketingprogramjára, mivel e program célcsoportja nagyban megegyezik a leendő telefonvásárlók célcsoportjával.
A cég által bemutatott mikrosite-on melyre az MSN-kampány linkje mutat interaktív bemutató keretében ismerteti meg az érdeklődőkkel az új telefont, és lehetőség van az online vásárlásra is.
Az R210S-t elsősorban a 16-24 éves korosztály számára tervezték, így az MSN, Hotmail kampánnyal párhuzamosan zenei, játék- és a szabadidővel kapcsolatos csatornákon is találkozni lehet a reklámmal.
Az MSN kereskedelmi igazgatója Chris Dobson elmondta, hogy a Samsung beruházása az online reklámba végérvényesen bizonyítja, hogy ez a médium is kivívta a maga helyét a többi média között.
Kapcsolódó cikkek
- Blogolásra is alkalmas a Samsung SGH-L760 3G-s telefon
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- SGH-E590: Újabb designer készülék a Samsungtól
- Samsung "miniszoknya" telefon
- 8 gigabájtos microSD memóriakártya a Samsungtól
- Itt a Samsung "legkarcsúbb" mobiltelefonja
- Önszabályozó fényerővel rendelkező mobilkijelző a Samsungtól
- Samsung SGH-P110 mobil a CeBIT-en
- 8 GB Samsung flasmemória mobiltelefonokhoz
- Beyoncé reklámozza a Samsung Ultra Music telefonját