Január 28: indul Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása
A felmérésbe belépett honlapokon a látogatók a TGI-NRC életstílus-kutatásának reklámjaival találkozhatnak majd, amelyre rákattintva egy online kérdőívvel találkozhatnak. Klenovszki János szerint a látogatók válaszai nemcsak a honlapok üzemeltetőinek a munkáját segítik, hanem a különböző szociológiai és az internetes társadalmat érintő kutatásokat is megalapozzák.
Célunk az, hogy az online kutatások segítségével bebizonyítsuk: az internet mára meghatározó médiává vált. Ehhez persze az is szükséges, hogy az internetezők ne csak használják, de válaszaikkal segítsék a honlapok fejlesztőinek és üzemeltetőinek a munkáját és így aktívan formálják az internetes médiát - mondta Klenovszki János.
A kérdőív kitöltői a kutatás lezárulása után kutatási összefoglalót kapnak, így a kutatás eredményeiről ők is értesülnek.
Kapcsolódó cikkek
- Mi a vágya a mobilvásárlónak?
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Magyarországi kutatás a száznál több pc-vel rendelkező szervezetek adattárolásáról és adatmentéséről
- Tíz közül két európai háztartásban található nagy képernyős tévékészülék
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A dekóder és a modem után a Skype a legismertebb
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Átfogó piackutatás a magyarországi infokommunikációs szállítói piacról
- A profi hackerek és a szervezett bűnözés célba vették a világ legnagyobb pénzintézeteit
- Továbbra is dinamukisan nő a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma