TGI-hu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: TGI-hu
Online életstílus kutatás 2004
A 330 mintavételi ponton egyidejűleg zajló adatfelvétel során eddig több mint 11 000 hazai internetező segítette válaszaival a hazai internetes társadalom megismerését.
Befejeződött a Visitor Lifestyle Research 2003 adatfeldolgozása
A Visitor Lifestyle Research 2003 egy évente ismétlődő kutatássorozat része, amelyet az NRC és a TGI Magyarország piackutató cégek készítenek el a hazai vállalatok részére. Az online kérdőíves felmérés 222 hazai honlapról volt kitölthető január-március között.
Elindult az online honlap-látogatói életstílus-kutatás
Január 28-án ismét elindult és három héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlik majd Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása az NRC Piackutató Kft. és a TGI Magyarország szervezésében - jelentette be Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. A kutatás célja, hogy a honlapok hiteles adatokkal tudják segíteni a hirdetők munkáját, a reklámtervezést, és a honlapmenedzsmenttel kapcsolatban megbízható adatokkal rendelkezzenek saját látogatóikról.
Befejeződött a legnagyobb online életstílus-kutatás adatfeldolgozása
Január 28-án indult és négy héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlott Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása a TGI Magyarország és az NRC piackutató cég szervezésében. A kutatás célja az volt, hogy a honlapok minél jobban megismerjék látogatóikat, és ezáltal még sikeresebben működhessenek.
Január 28: indul Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása
Január 28-án ismét elindul és négy héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlik majd Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása a TGI Magyarország és az NRC piackutató cég szervezésében - jelentette be Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. A kutatás célja, hogy a honlapok minél jobban megismerjék látogatóikat, és ezáltal még sikeresebben működhessenek.
Internetkutatás az internetszakmának
A Net Research Center Kft. a TGI Magyarországgal közösen elindította a Visitor Lifestyle Research kutatássorozatot. A kutatás célja, hogy hiteles képet kapjanak a honlapok üzemeltetői, az internetes szakma és a kutatók a hazai internetes társadalom demográfiai összetételéről, média használati- és fogyasztási szokásairól, továbbá életstílus jellemzőiről.
Cikkgyűjtő
További híreink
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra
Az IKEA Magyarország elindította az IKEA Kreativ elnevezésű új eszközt, amely a legmodernebb technológiát használja a lakberendezési tervezéshez. Az eszköz minden vásárló számára elérhető mobilalkalmazásban és az IKEA.hu weboldalon. Az IKEA Kreativ rendkívül egyszerűen használható, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy használják ki kreativitásukat. Valósághű interaktív terveken keresztül mutatja meg, hogyan fognak kinézni az egyes bútorok az otthoni környezetben.