Nagy tudású CRM kisvállalatoknak
Ügyfélkapcsolati megoldások a kommunikáció szakértőjétől
Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a cég portfóliójában több CRM-rendszer szerepel, így minden ügyfél számára megtalálják az ideális megoldást. A Genesys a világ legelterjedtebb contactcenter-szoftvere, amely nagy- és középvállalati verzióval is rendelkezik. Szintén a nagyvállalati kör számára ajánlják a rendkívül erős kommunikációs háttérrel rendelkező FrontLine-t, az IBM megoldását, az angol Onyx pedig tisztán CRM-rendszer. Ezeket egészíti ki az Euronet termékkínálatának legújabb eleme, a kis- és középvállalatok igényeit kielégítő WinPhone.
A WinPhone szolgáltatásai és legfontosabb előnyei: számítógépes híváskezdeményezés, automatikus hívásirányítás (ACD), automatikus válaszadórendszer (Auto Attendant, IVR), telefonköltség-optimalizáló (LCR), számítógép-telefon integráció (CTI), egységes telefon-, fax-, web- SMS- és e-mail kezelés (Unified Messaging), számítógépes jelenléti ív (Time Control), netpartner-nyilvántartás (Buddy List), automatikus hívássoroló (Power Dialer), csoportos bejövőhívás-irányítás (Group ACD), szakértelem szerinti bejövőhívás-irányítás (Skill Based Routing ACD), felügyeleti funkció (Supervisor), adathálózaton történő telefonálás (VoIP), alacsony ár
Általános jellemzők:
magyar nyelvű kezelőfelület és menürendszer, Internet Explorer- és Outlook-integráció, teljes körű callcenter-szolgáltatások, moduláris felépítés, számítógép-telefon integráció, a kommunikációs csatornák egységes kezelése (telefon, fax, e-mail, chat, SMS, web, videó), kompatibilitás a már kialakított infrastruktúrával, adathálózaton történő telefonálás (VoIP)
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával