Hazai cégméretre szabott CRM
A felépítésében és működtetésében egyaránt a kis és középvállalkozások igényeihez igazodó CRM Partnerkezelőt a hazai piacon felvonultatott nemzetközi operatív CRM kínálattól elsősorban ára választja el - a három-felhasználós változaté bevezetéssel együtt nem haladja meg a 300 ezer forintot. Az olcsó megjelenés ára többek között a célzott kategória szempontjából nem túl fájó pontként a már említett, SQL helyett az Access alapú adatbázis, és a ma még nem megoldott bejövő e-mail kezelés. Azonban a funkciók sokasága és a rendszer rugalmassága kárpótolja az ügyfél- és partnerkezelésük rendbetételén gondolkodó, a már említett, idehaza leggyakoribb méretkategóriákba tartozó intézményeket, vállalatokat. A szoftver segítségével az ügyfelekre vonatkozó információk teljes körű ismeretében hozhatók meg az operatív döntések, megszűnnek a hiányzások miatti információáramlási zavarok és az ügyfelekkel való történéseken túl a munkatársak időkihasználása és végzett munkája is ellenőrizhetővé válik. Ez utóbb felsoroltak pedig közvetlen pénzzé csökkenő költséggé és növekvő bevétellé konvertálhatók. Néhány, a CRM rendszer funkciók közül:
ügyfélkapcsolat-kezelés partnerenként korlátlan címmel és kapcsolattartóval
tárolható, csatolható kapcsolódó dokumentumok
többszintű adatcsoportosítási és kategorizálási lehetőség
ütemezett ügyfélesemények, élettörténet
értékesítés-támogatás és -előrejelzés
igény szerint esemény-, feladat -áttekintés.
A rendszerből az ügyfelek előéletéről és a lezárt értékesítések összegzéséről egyaránt naprakész információk nyerhetők. Akár az elvesztett értékesítési lehetőségekről, de a telefonhívásokról, a befejezett tevékenységek számáról vagy bármely más, az ügyfelekre vonatkozó információból gyors és áttekinthető statisztikai elemzések készíthetők, amihez egyedi igény szerinti lekérdezések és ezekből történő riportkészítés is járul.
Mivel az új ügyfelek megszerzésének bekerülési költsége csaknem tízszerese a régiek megtartásának, ezért az elsősorban a régi ügyfelek megtartását szolgáló funkciók dominálnak mint például az ügyfélszolgálati tevékenység támogatása és az értékesítési és szolgáltatási üzletágak, osztályok tevékenységének összehangolása.
A Revolution elsősorban a már meglévő ügyfeleit tekintve a CRM modul potenciális felhasználójának idén 100 helyen tervezi bevezetni a későbbiek egész kisvállalatok részére dobozos termékként is piacra dobni szándékozott szoftvert.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását