Abakusz programozó és tehetségkutató emlékverseny
Nevezni lehet a 3 szoftverfejlesztési feladat egyikének megoldásával az alábbi feladatok közül vagy ezek tesztelésével:
Fejlesztés: A fejlesztő nevezéskor kiválasztja a feladatot, majd határidőre beadja a teljes fejlesztési dokumentációt, a forráskódot és a futó programot.
Tesztelés: A bírálóbizottság kiad a tesztelő részére 1-3, a fejlesztők által elkészített pályaművet (ő nem választhat feladatot). A tesztelő feladata, hogy ezekben minél több hibát (tervezési, programozási) tárjon fel, értékelje a megoldás színvonalát, valamint dokumentálja a tesztelést.
A megoldás bármely módszerrel, illetve programnyelven elkészíthető. Fontos, hogy a munka jól dokumentált legyen.
Fejlesztési környezet: IBM PC kompatibilis számítógép, valamint Windows vagy Linux operációs rendszer.
Egy hallgató csak egy pályamű elkészítésében vehet részt, de lehetőség van a pályamű csoportos elkészítésére is. Egy csoport maximum 3 főből állhat.
Feladat:
1. Kínai abakusz
2. Családfa
3. Térkép
A díjátadásra ünnepélyes keretek között, 2002. május 10-én kerül sor. A helyezett pályaművek dokumentációit és programjait a Gábor Dénes Főiskola honlapján teszik közzé.
Információ az abakusz@okk.szamalk.hu e-mail címen kérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Linux 48 - IBM Szoftver ProgramozĂłi BajnoksĂĄg
- 460 ĂŠrvĂŠnyes nevezĂŠs a SzabadfogĂĄsĂş SzĂĄmĂtĂłgĂŠp versenyen
- SzabadfogĂĄsĂş SzĂĄmĂtĂłgĂŠp Verseny – negyedszer
- Hazai szoftverfejlesztĹ a kĂśzĂśnsĂŠgdĂjasa a Sun fejlesztĹi versenyĂŠnek
- A Microsoft Imagine Cup 2006 KĂśzĂŠp ĂŠs Kelet-EurĂłpai gyĹztesei
- "A jĂĄtĂŠk a legjobb tanĂĄr" - Verseny kreatĂv programozĂłknak
- Abakusz 2006: szoftverfejlesztĹ ĂŠs tehetsĂŠgkutatĂł verseny
- VersenyfelhĂvĂĄs iskolĂĄsoknak a Neumann JĂĄnos NemzetkĂśzi ProgramtermĂŠk VersenyĂŠre
- Az ACM NemzetkĂśzi ProgramozĂłverseny hazai elĹvĂĄlogatĂłja
- Informatikai Olimpia nem csak olimpikonoknak