Mit hozhat a konyhára az MMS?
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. március 22. 17:42
Az idei CeBIT nem bővelkedett egetverő újdonságokban, de azért néhány trendet ez a seregszemle is felvázolt. Az egyik: a szöveges mobil üzenetek folyamatosan átadják a helyüket a képes, hangos, multimédiás üzeneteknek, az SMS az MMS-nek. Mit hozhat ez a szolgáltatóknak?
A Frost & Sullivan piackutató úgy látja, hogy az európai MMS-piac 2006-ra 26,9 milliárd dollárosra nőhet, annak ellenére, hogy az idén - elsősorban a készülékek elterjedtségének hiánya miatt -m még csak egy 68 millió dolláros forgalommal kalkulál a cég.
Az MMS térhódítása nem csak az erre alkalmas készülékek terjedési sebességétől, hanem az UMTS szolgáltatások beindulásától és a GPRS szolgáltatások tömegessé válásától is függ. A Frost & Sullivan úgy véli, hogy az MMS készülékek csak 2005-ben válnak tömegtermékké, és 2006-ra már a az európai üzenet-forgalom (ha nem számítjuk az e-mailt) 2/3 és 1/3 arányban oszolhat meg az MMS és az SMS között.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile: Ăşjabb SMS- ĂŠs MMS-rekordok dĹltek meg az Ăźnnepek alatt
- Mobil Show Budapesten
- Az MMS-ek 5%-a vĂrussal fertĹzĂśtt
- 25 milliĂł SMS-t kĂźldtek a T-Mobile-osok az Ăźnnepek alatt
- LegĂşjabb mobiltelefĂłnia-kutatĂĄsok ĂŠs -fejlesztĂŠsek a SiemensnĂŠl
- Ăjabb rekordot dĂśntĂśttek a mobileladĂĄsok
- Ăt ĂŠv alatt hatszoros nĂśvekedĂŠsre szĂĄmĂtanak a mobiljĂĄtĂŠkpiacon
- A trĂłjai moszkitĂł
- MĂĄskĂŠnt hasznĂĄljĂĄk mobiljukat a fĂŠrfiak ĂŠs a nĹk
- 4 Ăşj infoSMS, 7 Ăşj infoMMS kategĂłria a WestelnĂŠl