Mit hozhat a konyhára az MMS?

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. március 22. 17:42
Az idei CeBIT nem bővelkedett egetverő újdonságokban, de azért néhány trendet ez a seregszemle is felvázolt. Az egyik: a szöveges mobil üzenetek folyamatosan átadják a helyüket a képes, hangos, multimédiás üzeneteknek, az SMS az MMS-nek. Mit hozhat ez a szolgáltatóknak?
A Frost & Sullivan piackutató úgy látja, hogy az európai MMS-piac 2006-ra 26,9 milliárd dollárosra nőhet, annak ellenére, hogy az idén - elsősorban a készülékek elterjedtségének hiánya miatt -m még csak egy 68 millió dolláros forgalommal kalkulál a cég.

Az MMS térhódítása nem csak az erre alkalmas készülékek terjedési sebességétől, hanem az UMTS szolgáltatások beindulásától és a GPRS szolgáltatások tömegessé válásától is függ. A Frost & Sullivan úgy véli, hogy az MMS készülékek csak 2005-ben válnak tömegtermékké, és 2006-ra már a az európai üzenet-forgalom (ha nem számítjuk az e-mailt) 2/3 és 1/3 arányban oszolhat meg az MMS és az SMS között.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01