MMS kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: MMS

Az ABB szoftvermegoldása segít javítani Japán energiaellátásának megbízhatóságát és hatékonyságát
Az ABB bejelentette, hogy a Hitachi, Ltd. megbízást adott az ABB Ability Network Manager Market Management System (MMS) szoftvermegoldás szállítására, mely a villamosenergia-piacon a kereslet-kínálat egyensúlyának fenntartásához fog hozzájárulni. Az MMS-rendszert – mely a piachoz kapcsolódó funkciók széles körét és az energiapiac modern informatikai infrastruktúrájának létrejöttét támogató fejlett alkalmazások sorát fogja át – az országos átviteli rendszerüzemeltetők (Transmission System Operators – TSO-k) megbízásából a kiegyenlítő villamosenergia-piac kiépítését végző TEPCO Power Grid, Inc. és Chubu Electric Power Co. sajátos igényeinek megfelelően fogják kialakítani.

Vodafone karácsonyi forgalmi adatok
Idén karácsonykor még nagyobb teret nyert a mobilinternet az SMS-sel és a telefonhívással szemben – derült ki a Vodafone ünnepi forgalmi adataiból.

Új internetalapú üzenetküldő szolgáltatás indul a Magyar Telekomnál
A telefon üzenet gombja mostantól még többet nyújt. A Deutsche Telekom március folyamán bevezeti az RCS (Rich Communication Services) szolgáltatását a Magyar Telekom lakossági és üzleti előfizetői számára is, ezáltal újítva meg az üzenetküldési lehetőséget.

15 éve Magyarországon debütált a világon először az első mobil képtovábbító szolgáltatás
Több mint másfél évtizeddel ezelőtt a Telekom (előző nevén Matáv) akkori mobil leányvállalata, a Westel szakemberei az Ericsson mérnökeivel közösen tették lehetővé a világon először, hogy a mobilelőfizetők kereskedelmi szolgáltatásként küldjenek egymásnak fotókat. A képmegosztásból azóta globális járvány lett.

Vodafone ünnepi adatok
A 2017/18-as ünnepi időszak tapasztalatai szerint egyre többen használtak mobilinternetet a szeretteik köszöntésére. Ezzel együtt csökkent a mobilhívások száma és ideje, viszont több SMS-t és MMS-t küldtek tavalyhoz képest a Vodafone ügyfelek – derült ki a szolgáltató ünnepi statisztikáiból.

Egyre növekszik a mobilinternet népszerűsége
Lassan véget ér 2017 és a karácsonyi időszakban az is kiderült, hogy a legnépszerűbb eszköz szeretteink köszöntésére immár nem a telefonhívás, vagy az sms, hanem a (mobil) internet. Sokan köszöntenek MMS-sel is – a fényképes üzenet épp idén ünnepli 20. születésnapját.

Valentin napon egy kedves ajándék vagy egy vacsora többet ér, mint bármennyi SMS
A Vodafone ügyfelei között végzett felmérés tanúsága szerint a 20-40 évesek közel fele ünnepli meg a Valentin napot, de a megkérdezettek egyáltalán nem tartják jó ötletnek, ha a köszöntés telefonon érkezik.

Új Google csevegőprogram a Lollipopon: Messenger
Az Android 5.0 Lollipop megjelenésével a Google egy új alkalmazást is bejelentett. A vállalat „lecseréli” a már jól megszokott Hangouts appot, és helyette az új rendszer kezdőképernyőjén új Messenger alkalmazását tette elérhetővé.

Jövőre is ugyanazok az árak a Vodafone-nál
Idén karácsonykor altívak voltak a Vodafone-felhasználók, sokan küldték mobilon jókívánságaikat szeretteiknek, barátaiknak. A vállalat bejelentette, hogy januárban a nem változik a feltöltőkártyás és az előfizetéses csomagok ára.

SMS és MMS támogatással bővül a ChatON
A Samsung frissítette ChatON üzenetküldő alkalmazásának Android változatát, amely mostantól SMS és MMS támogatással is rendelkezik.

Vodafone: 25 millió ünnepi sms és mms, 33 millió hívás
A Vodafone Magyarország ügyfelei az ünnepi időszakban, december 24-e és január 1-je között több mint 24,8 millió ünnepi sms-t és mms-t küldtek, és közel 33,2 millió hívást bonyolítottak - közölte a társaság vasárnap az MTI-vel.

djuice: MMS-küldés Facebookra
2009. augusztus 1-jétől minden djuice-os ügyfél küldhet fotót a mobiljáról a facebook.com felületére hálózaton belüli MMS áráért.

Illatos MMS
Két német cég az illatokat továbbító multimédiás üzenetekben látja a mobiltelefónia jövőjét.

MMS-ben is fogad fotót egy új digitális képkeret
A CES technológiai kiállításon bemutatkozott egy olyan digitális képkeret, amelyre MMS-ben is fel lehet tölteni a megtekinteni kívánt fotókat.
Hangposta MMS-ben a Pannontól
Hazánkban először Hangposta MMS néven új szolgáltatást vezet be a Pannon, mely a beérkezett üzeneteket automatikusan továbbítja MMS-ben a mobilunkra, így a hangüzeneteket a hangpostafiók (170) felhívása nélkül meghallgathatjuk.

MMS-cenzúra Iránban
Egy új törvénytervezet értelmében a jövőben Iránban ellenőriznék a mobilfelhasználók által küldött és fogadott MMS-eket, és kiszűrnék az elfogadhatatlannak minősülő multimédiás üzeneteket.

MMS fejvadászat a djuice-szal
MMS fejvadászatot indított a Pannon márkája, a djuice. Az április 8-ig tartó, interneten és a való életben párhuzamosan zajló játékban bárki részt vehet.

A jövőben MMS-t is fogad a New York-i rendőrség
Michael Bloomberg, New York polgármestere a napokban bejelentette, hogy városuk rendőrsége a jövőben MMS-eket is tud majd fogadni, így a bűntényekről készített mobilfotókat a szemtanúk elküldhetik a 911-es számra.

T-Mobile: újabb SMS- és MMS-rekordok dőltek meg az ünnepek alatt
Minden eddigi T-Mobile-os SMS- és MMS-rekord megdőlt, a hazai mobilszolgáltató előfizetői 2006. december 24-én, 25-én, 26-án, valamint 30-án, 31-én és 2007. január 1-jén, azaz 6 nap alatt összesen 36,4 millió SMS-t küldtek.
MMS Hétvége csomag a Pannontól
Kedvező áron küldhetünk képes üzeneteket október 10-től a Pannon új MMS Hétvége csomagjával. Havi 190 forintos díjért az MMS-küldés díja 19 forint a Pannon hálózatán belül hétvégenként belföldön.
Cikkgyűjtő
További híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.