Mit hozhat a konyhára az MMS?

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. március 22. 17:42
Az idei CeBIT nem bővelkedett egetverő újdonságokban, de azért néhány trendet ez a seregszemle is felvázolt. Az egyik: a szöveges mobil üzenetek folyamatosan átadják a helyüket a képes, hangos, multimédiás üzeneteknek, az SMS az MMS-nek. Mit hozhat ez a szolgáltatóknak?
A Frost & Sullivan piackutató úgy látja, hogy az európai MMS-piac 2006-ra 26,9 milliárd dollárosra nőhet, annak ellenére, hogy az idén - elsősorban a készülékek elterjedtségének hiánya miatt -m még csak egy 68 millió dolláros forgalommal kalkulál a cég.

Az MMS térhódítása nem csak az erre alkalmas készülékek terjedési sebességétől, hanem az UMTS szolgáltatások beindulásától és a GPRS szolgáltatások tömegessé válásától is függ. A Frost & Sullivan úgy véli, hogy az MMS készülékek csak 2005-ben válnak tömegtermékké, és 2006-ra már a az európai üzenet-forgalom (ha nem számítjuk az e-mailt) 2/3 és 1/3 arányban oszolhat meg az MMS és az SMS között.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36