Game Channel: országos adássugárzás emberi beavatkozás nélkül
Pillanatnyilag több tömörítőeljárást kidolgozó céggel folynak tárgyalások, egy azonban biztos: nem MPEG formátumban fogja a szerver az adásokat tárolni. A kizárólag számítógépes adásbonyolítás következtében a Game Channel legtöbb műsora nem a hagyományos "szalagos" műsorkészítéssel készül, hanem egyenesen a számítógép merevlemezére történik a műsorok rögzítése, és ott folynak a vágási munkálatok, a montírozás is. A kész anyag kerül az "On Air" szerverének merevlemezére, ahonnan megtörténik az adástovábbítás. A rendszer képes a Dolby Digital hang és a Pal Plus rendszerű kép továbbítására is. Az előreláthatólag 2002 első negyedévében debütáló rendszer tesztelése jelenleg Windows operációs rendszeren folyik, de az előzetes eredmények szerint erre a feladatra másik szoftvert kell a későbbiekben választani, ugyanis a Microsoft programja 100 esetből 21-szer mondott csődöt, ideiglenesen megbénítva ezzel a hálózat működését.
Kapcsolódó cikkek
- TV-távvezérlés kézmozdulatokkal
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
- Hardverfejlesztésbe kezdett a DivX
- Digitális tévézés notebookon - a belső tunerkártya előnyei
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- Digitális híradó az Alföld TV-n
- MTE- kerekasztal az audiovizuális média-szolgáltatási irányelvről
- Digitális rádiózás és a televíziózás 2012-től
- Jövő tavasszal indulhat a digitális átállás
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével