A SoftCom bemutatta mail2web banner-reklámszolgáltatását
OTS - Cégvonal, 2002. április 18. 18:07
Az internetes médiahirdetések rohamos terjedését szem előtt tartva, a hatékony és költségkímélő internetszolgáltatásairól ismert SoftCom Technology Consulting Inc. a mail2web alkalmazásának részeként bemutatta új banner hirdetési szolgáltatását.
A szolgáltatás megkönnyíti a hirdetők számára a reklámok célcsoportjának meghatározását és a mail2web szolgáltatást igénybe vevő ügyfélkörhöz eljutó bannerreklámok hatékonyságának figyelemmel kísérését.
A mail2web szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy névtelenül és biztonságos módon lekérjék e-mail üzeneteiket szinte bármely POP3, illetve IMAP4 levelezőről. A mail2web több mint 500 ezer ügyféllel rendelkezik és 140 országban havi 100 millió látogatót számlál. A mail2web lehetővé teszi a hirdetők számára a reklám célcsoportjának pontos behatárolását a legkülönbözőbb kritériumok, mint például földrajzi (ország, város, régió stb.), foglalkozás, nem, jövedelemszint és hasonlók szerint.
A mail2web a hirdetők és ügynökségek rohamosan változó igényeinek követésére méretezett hirdetési szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkek
- Két év után automatikusan kitörlődnek a Google sütik
- Sun-nal gyorsul a Vatera.hu
- Megújult a Prim.hu hírlevél!
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért