Megszűnő online rádióadások a Yahoonál

Kiss Ádám Zoltán, 2002. június 26. 19:41
A Yahoo bejelentette, hogy eredeti tevékenységi körére koncentrál, ennek jegyében megszünteti a Yahoo Radio és a FinanceVision gazdasági rádió adásait.
A változás mindössze 30 alkalmazott elbocsátását jelenti, ám mégis jelentős, hiszen az egész szektor átalakulását jelzi. A Yahoo mostani bejelentésében az egész online rádiózás eddigi története tükröződik. A vállalat még 1999-ben vásárolta meg 5 milliárd dollárért az akkor oly ígéretesnek tűnő Broadcast.com-ot, mely valós idejű rádióadások specialistája volt. A .com buborék kipukkanásával, vagyis a túlzó elvárások után a szerényebb gazdasági eredményekkel szembesülő iparág azonban a jelenlegi helyzetben képtelen sok tartalomszolgáltatót eltartani. A fő gondot nem is a hallgatottsági mutatók okozzák, inkább az online reklámpiac szorult helyzete, amin belül a rádiózás a periférián van. Ha sikerül reklámhelyet értékesíteni, akkor az valószínűleg nem a rádiókban történik meg, ez okozta a Yahoo Radio és a FinanceVision gazdasági rádió vesztét is.
Kulcsszavak: rádió Yahoo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36