Catherine Zeta-Jones a T-Mobil háziasszonya
Zeta-Jones azzal segíti a világmárka image-ének megerősítését, hogy részt vesz a T-Mobile nemzetközi reklám és kommunikációs kampányában. A kampány idén nyáron kezdődik el Kaliforniában, majd ezt követően Angliában és több európai országban is.
Catherine kemény munkája, odaadása és megnyerő személyisége nagymértékben hozzájárulhat kommunikációs kampányunk sikeréhez, és ahhoz, hogy világszerte még többen válasszák a T-Mobile szolgáltatásait nyilatkozta Kai Uwe Ricke a T-Mobile International elnöke.
A felkérésről Zeta-Jones így beszélt: a vezeték nélküli kommunikáció része jelenkori kultúránknak. Az a lehetőségünk és képességünk, hogy elérjünk valakit, és megosszuk vele örömünket, kedvenc történetünket, vagy egy jót nevessünk vele hihetetlenül fontos. A T-Mobile egy olyan cég, mely ehhez segíti hozzá az embereket. Izgatott vagyok, remélem segíthetek a cég üzenetét közvetíteni az emberek felé, akik a T-Mobile szolgáltatásainak az igénybe vételével életüket teljessé tehetik.
Kapcsolódó cikkek
- Síkképernyős tévé-üzletágát is eladja a Philips
- Az IBM felvásárolja a DataMirrort
- Újabb elismeréseket szerzett az LLP Csoport Microsoft Dynamics területen
- A Samsung megelőzte a Motorolát mobiltelefon-értékesítésben
- Szlovákia - 1700 új munkahelyet teremtenek a monitorgyárak
- Samsung: 5 százalékkal csökkent a profit
- Az SAP minőségi kiválósági díjjal jutalmazta európai ügyfeleit
- Profitnövekedés a Sony Ericssonnál profitfigyelmeztetés a Motorolánál
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető