Vodafone márkabolt Pécsett is

Idén minden megyeszékhelyen

Guttray László Guttray László, 2002. július 16. 05:22
Pécs belvárosában nyitotta meg legújabb márkaüzletét a Vodafone Magyarország. A ma már több mint 650 ezer aktív előfizetőt számláló mobilszolgáltató a fővárosi márkaboltok (Duna Plaza, WestEnd, MOM Park, Mammut, Europark) mellett Győrben, Szombathelyen, Miskolcon, Szegeden, Békéscsabán, Debrecenben, Kaposváron és néhány napja a mediterrán hangulatú városban is elérhetővé teszi eddigi kínálatát, valamint a július 15-től rendkívül alacsony díjfeltételekkel meghirdetett GPRS-alapú internet-hozzáférést.
A Vodafone üzlethálózata a tervek szerint tovább bővül: a társaság céljai között többek között az is szerepel, hogy év végéig valamennyi megyeszékhelyen saját márkaüzletet nyisson.

Dénes Mónika, a pécsi márkabolt vezetője a megnyitón elmondta: „A Vodafone központi ügyfélszolgálata már hosszabb ideje jelezte, hogy a Dunántúl déli részén is igen nagy igény mutatkozik cégünk szolgáltatásai iránt – a kérdés csak az volt: mikor nyissunk? A pécsi márkabolt forgalmát azonban a baranyai ügyfelek mellett minden bizonnyal a szomszédos Tolna megye előfizetői is növelik majd.” A pécsi márkabolt első száz előfizetője Sony walkmant kapott ajándékba, de a nyitás napján egy helikopteres városnézést is kisorsoltak a vásárlók között.

A Vodafone Magyarország – folytatva a korábbi hagyományt – ez alkalommal is jótékonysági akcióval kötötte össze legújabb vidéki márkaüzletének megnyitóját. Az ünnepi eseményen Németh Attila kereskedelmi igazgató 1 millió forint átutalásával segítette a helyi Gyermekotthon alapítványnak.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32