Vodafone márkabolt Pécsett is

Idén minden megyeszékhelyen

Guttray László Guttray László, 2002. július 16. 05:22
Pécs belvárosában nyitotta meg legújabb márkaüzletét a Vodafone Magyarország. A ma már több mint 650 ezer aktív előfizetőt számláló mobilszolgáltató a fővárosi márkaboltok (Duna Plaza, WestEnd, MOM Park, Mammut, Europark) mellett Győrben, Szombathelyen, Miskolcon, Szegeden, Békéscsabán, Debrecenben, Kaposváron és néhány napja a mediterrán hangulatú városban is elérhetővé teszi eddigi kínálatát, valamint a július 15-től rendkívül alacsony díjfeltételekkel meghirdetett GPRS-alapú internet-hozzáférést.
A Vodafone üzlethálózata a tervek szerint tovább bővül: a társaság céljai között többek között az is szerepel, hogy év végéig valamennyi megyeszékhelyen saját márkaüzletet nyisson.

Dénes Mónika, a pécsi márkabolt vezetője a megnyitón elmondta: „A Vodafone központi ügyfélszolgálata már hosszabb ideje jelezte, hogy a Dunántúl déli részén is igen nagy igény mutatkozik cégünk szolgáltatásai iránt – a kérdés csak az volt: mikor nyissunk? A pécsi márkabolt forgalmát azonban a baranyai ügyfelek mellett minden bizonnyal a szomszédos Tolna megye előfizetői is növelik majd.” A pécsi márkabolt első száz előfizetője Sony walkmant kapott ajándékba, de a nyitás napján egy helikopteres városnézést is kisorsoltak a vásárlók között.

A Vodafone Magyarország – folytatva a korábbi hagyományt – ez alkalommal is jótékonysági akcióval kötötte össze legújabb vidéki márkaüzletének megnyitóját. Az ünnepi eseményen Németh Attila kereskedelmi igazgató 1 millió forint átutalásával segítette a helyi Gyermekotthon alapítványnak.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01