Vodafone márkabolt Pécsett is

Idén minden megyeszékhelyen

Guttray László Guttray László, 2002. július 16. 05:22
Pécs belvárosában nyitotta meg legújabb márkaüzletét a Vodafone Magyarország. A ma már több mint 650 ezer aktív előfizetőt számláló mobilszolgáltató a fővárosi márkaboltok (Duna Plaza, WestEnd, MOM Park, Mammut, Europark) mellett Győrben, Szombathelyen, Miskolcon, Szegeden, Békéscsabán, Debrecenben, Kaposváron és néhány napja a mediterrán hangulatú városban is elérhetővé teszi eddigi kínálatát, valamint a július 15-től rendkívül alacsony díjfeltételekkel meghirdetett GPRS-alapú internet-hozzáférést.
A Vodafone üzlethálózata a tervek szerint tovább bővül: a társaság céljai között többek között az is szerepel, hogy év végéig valamennyi megyeszékhelyen saját márkaüzletet nyisson.

Dénes Mónika, a pécsi márkabolt vezetője a megnyitón elmondta: „A Vodafone központi ügyfélszolgálata már hosszabb ideje jelezte, hogy a Dunántúl déli részén is igen nagy igény mutatkozik cégünk szolgáltatásai iránt – a kérdés csak az volt: mikor nyissunk? A pécsi márkabolt forgalmát azonban a baranyai ügyfelek mellett minden bizonnyal a szomszédos Tolna megye előfizetői is növelik majd.” A pécsi márkabolt első száz előfizetője Sony walkmant kapott ajándékba, de a nyitás napján egy helikopteres városnézést is kisorsoltak a vásárlók között.

A Vodafone Magyarország – folytatva a korábbi hagyományt – ez alkalommal is jótékonysági akcióval kötötte össze legújabb vidéki márkaüzletének megnyitóját. Az ünnepi eseményen Németh Attila kereskedelmi igazgató 1 millió forint átutalásával segítette a helyi Gyermekotthon alapítványnak.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38