Három millió Westel-ügyfél
Tovább emelkedett a pre-paid kártyát használók aránya is, így a westelesek több mint 72 százaléka előre fizetett Domino szolgáltatást vesz igénybe és elsősorban a fiatalok körében kiemelkedő sikernek számít a nemrég bevezetett, három napos hétvégi tarifát kínáló Domino7 díjcsomag.
A Westel ügyfélkörében tovább nőtt a 24 év alatti korosztály, a nyugdíjasok, a községekben és kistelepüléseken élők aránya is. Az előfizetők 86 köztük több, csak a szolgáltatónál elérhető - értéknövelt szolgáltatásból választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet, közte a világon először bevezetett, fényképet, hangot és szöveget is tartalmazó MMS üzenetküldés szolgáltatást, amelyhez GOMMS néven a társaság tartalomszolgáltatást is kínál.
A hárommilliomodik előfizető az ünnepi alkalomból egy hárommillió forint értékű Volkswagen gépkocsi tulajdonosa lett.
Kapcsolódó cikkek
- Számhordozás: a Strabag Rt. és a MHB T a Westel mellett döntött
- Május elsejétől T-Mobile lesz a Westel
- A Matáv vizsgálja a "Westel" márkanév megváltoztatásának lehetőségét
- Májustól T-mobile néven szolgáltat a Westel?
- Westel: 2004-ben elindulhat az UMTS szolgáltatás Magyarországon
- Westel - tavaly 49 milliárd forint eredmény
- A Microsoft új üzletága testreszabott üzleti megoldásokat kínál
- Megújult levelező-szolgáltatás a Westelnél
- Csődbe ment a Grundig
- Konferencia a mobilkommunikációról jelentős nemzetközi érdeklődés mellett