Vezető helyen az Oracle outsourcing
Az IDC szerint az Oracle annak köszönheti vezető szerepét, hogy mind integrált vállalatirányítási (ERP), mind ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) alkalmazásokat elérhetővé tesz bérüzemeltetett szolgáltatásként, és e tudatos törekvést teljes mértékben támogatja a cég vezetése. Az Oracle erőssége, hogy saját online alkalmazás-együttesét kínálja ügyfeleinek, amely tetszőleges méretű vállalat igényeit képes kielégíti. mondta Amy Mizoras, az IDC elemzője.
Az Oracle becslései szerint a szoftvereiket kihelyező ügyfelek bérköltségeik több mint 75%-át takaríthatják meg. Az Oracle Outsourcing előnyei közé tartozik továbbá a gyors megtérülés és a kivételes színvonalú ügyfélszolgálat is. Ha egy ügyfél bármilyen okból nem elégedett a szolgáltatással, a vállalat engedményt ad a havi bérüzemeltetési díjból.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle Database 11g
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja