Németországban nőnek a hirdetési kiadások

MTI Sajtóadatbank, 2002. július 23. 07:29
A reklámipar pangása ellenére nőnek az internetes hirdetésekre szánt kiadások Németországban.
A Nielsen Media Research médiakutató vizsgálatából kitűnik, hogy a befektetések az internetes hirdetésekbe az első félévben 5,4 százalékkal, 114,2 millió euróra nőttek. Júniusban 20 százalékkal többet adtak ki az internetes hirdetésekre, mint a tavalyi év azonos hónapjában.

Az összes hirdetési kiadásokból azonban az online-hirdetések még mindig csak 1,4 százalékot tesznek ki. Az internethirdetés vezető kategóriája az adatok szerint a szolgáltatások piaca, 26 millió euróval. Ezt követi a képzés és a média világa, 16,4 millió euróval.

Kulcsszavak: reklám trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59