Az NTT DoCoMo új szolgáltatása interaktív TV-hez, rádióhoz és weblapokhoz
A szolgáltatást elsősorban a szabadidős alkalmazásokra fejlesztették ki, de kiválóan megállja majd a helyét olyan területeken is, ahol a műsorszolgáltatók a nézőkről statisztikai, demográfiai adatokat (pl.: kor, nem, foglalkozás, állandó lakhely, stb.) szeretnének gyűjteni. Ezen adatok alapján ugyanis jobban és megalapozottabban tudják majd megalkotni marketingstratégiájukat.
A DQUICK szolgáltatás részeként a felhasználók igénybe vehetik a D-kód Szolgáltatást2 is. A D-kóddal az i-mode-kompatíbilis telefon, a PC és a PDA tulajdonosok egy 3-10 számjegyből álló kód beütésével könnyedén elérhetik a weblapokat, ahelyett, hogy a komplikáltabb alfanumerikus URL-t használnák. A D-kód elterjedése - egyszerűsége miatt - a web-alapú marketingre is kedvezően hathat.
Kapcsolódó cikkek
- 300 Mb/s-os "Super 3G" szolgáltatást tesztel Japánban az NTT DoCoMo
- T-Mobile a Balaton Soundon
- GPRS-modem a laptopról való mobilozáshoz
- Casio-DoCoMo vegyes vállalat vezeték nélküli elektronikus fizetésre
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
- Telefonos hangfelismerés
- Mobiltelefonos zeneletöltő szolgáltatás indul Európában
- Fogyasztó bemérve!
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Mobiltelefonálás külföldre - roaming-díj nélkül