Direkt marketing üzletágat indított a Mail Hungary
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 3. 11:48
Elektronikus direkt marketing (eDM) szolgáltatást jelentett be a Mail Hungary Kft. Az üzletág indítását a Figyelő Fórum szervezésében megrendezett E-mail Marketing Stratégiák konferencián jelentették be.
A Mail Hungary a mailmárkák tulajdonosaival megállapodva egységes portfólióba szervezi a levelezőrendszerek reklámfelületeit és ott a teljes e-mail adatbázisra kiterjeszti a direkt marketing célcsoportok felmérését, kutatását és az eDM akciók bonyolítását.
A jelenlegi adatbázis 37-féle szűrési feltételt kínál a hirdetőknek célcsoportjuk kiválasztására. Jelenleg közel 200 000 címet tartalmaz az adatbázis, melyből eDM elfogadó (OPT-IN) nyilatkozatot eddig 40 000 levelező tett.
Kapcsolódó cikkek
- Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője