Direkt marketing üzletágat indított a Mail Hungary

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 3. 11:48
Elektronikus direkt marketing (eDM) szolgáltatást jelentett be a Mail Hungary Kft. Az üzletág indítását a Figyelő Fórum szervezésében megrendezett E-mail Marketing Stratégiák konferencián jelentették be.
A Mail Hungary a mailmárkák tulajdonosaival megállapodva egységes portfólióba szervezi a levelezőrendszerek reklámfelületeit és ott a teljes e-mail adatbázisra kiterjeszti a direkt marketing célcsoportok felmérését, kutatását és az eDM akciók bonyolítását.

A jelenlegi adatbázis 37-féle szűrési feltételt kínál a hirdetőknek célcsoportjuk kiválasztására. Jelenleg közel 200 000 címet tartalmaz az adatbázis, melyből eDM elfogadó (OPT-IN) nyilatkozatot eddig 40 000 levelező tett.

Kulcsszavak: marketing Mail Hungary

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51