A fiatalok már nem vásárolhatnak az AOL-en keresztül
Nicholas Graham, az AOL szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy a tizennyolc évnél fiatalabb internetezők mostantól nem vásárolhatnak az AOL szolgáltatásain keresztül sem az eBay-től, sem az Amazon.com-tól. A tizenhárom-tizenhét esztendős fiataloknak mindeddig lehetőségük nyílt az AOL-en keresztüli internetes vásárlásra, még pedig oly módon, hogy szüleiknek beleegyezésüket és bankkártya számukat kellett adniuk a dologhoz. Habár ezen szolgáltatások keretein belül számos hasznos dolgot vásárolhattak a fiatalok, közülük sokan számukra tiltott áruk beszerzésére használták az említett online szolgáltatásokat.
Örülök, hogy az AOL végre ráébredt arra, hogy egyes internetes szolgáltatásai milyen károsak lehetnek a fiatalok számára, akik az eddigiekben lényegében bárminemű számukra káros, vagy tiltott termékhez hozzájuthattak - nyilatkozta az egyik, fiatalkorúak védelmével foglalkozó szervezet vezetője.
"Partnereink termékskálája rendkívül széles, és elmondható, hogy ezen termékskálák túlnyomó részt hasznos árukkal vannak tele, azonban tény, hogy szolgáltatásaink révén a tizenéves fiatalok mindeddig olyan termékekhez is hozzájuthattak, melyeknek a szüleik minden bizonnyal nem örültek. Éppen ezért az AOL vezetősége úgy határozott, hogy a tizennyolc esztendőnél fiatalabbak ezentúl már nem vásárolhatnak cégünk online szolgáltatásai keretében" - nyilatkozta Graham.
A szóvivő elmondása szerint a tiltás bevezetéséig mintegy 16 millió fiatalkorú használta az AOL különböző szolgáltatásait. Noha nem mind a 16 millió fiatal vásárolt a cég online rendszere segítségével, szakértők szerint a fiatalok kitiltásának komoly negatív hatása lehet az AOL bevételeire, főleg most, hogy közeledik az év vége, az ajándékozások és a nagy bevásárlási láz időszaka.
Kapcsolódó cikkek
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Adatvédelmi tanúsítványt szerzett a Depo.hu online piactér
- A Rossman online áruházat nyitott
- A Napster az AOL exkluzív előfizetéses zenei szolgáltatása lesz
- Új szakmai blog e-kereskedőknek
- Csak 4 másodpercig várnak a betöltésre az online vásárlók
- DVD, Könyv, HIFI és kontaktlencse a top 10-ben
- Internetes postai bélyegek