Költségelőnyt kínáló Ericsson-Pantel együttműködés
Kovács Attila, 2002. november 27. 13:35
November 27-én közös sajtótájékoztatón jelentette be az Ericsson Magyarország és a Pantel Rt., hogy újabb együttműködésbe kezdenek, amelynek során a berendezésszállító és szolgáltató közösen, az optimum szerint állítják össze a végfelhasználók által igényelt, és erre a kettejük által javasolt megoldást.
Az új kooperáció jellemzője az együttgondolkodás, többvariációs megoldási javaslat, a több lépésben megvalósuló, fokozatos kiépítés, az integrált teljes körű megoldások, végső soron költségelőny a végfelhasználónak. A két cég közötti konkrét együttműködések idén egy második AXE típusú köpont Pantelnél való felállításában, routerek, mikrohullámú összeköttetések szállításában és két ún. Engine Access Ramp (EAR) integrált hálózati előfizetői fokozatnak az AXE-hez való kapcsolásában öltött testet.
A Pantel ma bejelentette, hogy előfizetőinek képes teljes körű távbeszélő szolgáltatást biztosítani, valamint a a saját részére kapott 887-essel és 888-assal kezdődő számtartományon belül az egész országon belül tud kapcsolási számokat juttatni. Ezzel a Panteltől mint egyetlen szolgáltatótól tudják ügyfelei igénybe venni az összes vezetékes szolgáltatást (bejövő és kimenő távbeszélő hívások, adatkommunikáció, Internet), függetlenül minden más távközlési cégtől. A társaság saját vállalati telefonszámait is 888-cal kezdődőkre cserélte le.
Kapcsolódó cikkek
- Erősebb alternatív szolgáltató a piacon
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- HTCC - 83 százalékkal nagyobb bevétel
- Újévköszöntő Ericsson
- Az Ericsson Magyarország nyerte az "Egészségbarát munkahely" díjat
- Távozik Mulder a PanTel éléről
- A HTCC megszerezte a PanTel egészét a KPN-től
- A HTCC megszerzi a PanTelt
- Az Ericsson újra Magyarország mellett döntött
- Ericsson-hét az egészséges életvitel jegyében