7 millió dolláros megrendelés a Microsoft autókereskedelmi szoftverére

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2003. január 22. 21:45
A Reynolds and Reynolds autókereskedelmi hálózat 7 millió dolláros üzlet keretében vásárolta meg a Microsoft értékesítést segítő Dealerpoint nevű szoftverét.
A szoftveróriás 1998-ban fejlesztette ki a Dealerpointot CarPoint szolgáltatáscsomagja részeként. A szoftver működése a Microsoft MSN felügyeletével és segítségével működik és az adatcsere mellett megkönnyíti az internetről származó megrendelések és érdeklődések kezelését. A Reynolds and Reynolds az Ohio állambéli Daytonban tartja fenn központját, és kifejezetten autókereskedelemre specializálódott. A cég szóvivője, Bob Sadowski szerint mintegy 4000 Ford-, Mercury-, Lincoln-, Honda-, Acura- és Isuzu-kereskedő fogja használni a szoftvert, melyet előreláthatólag június 30-ig vezetnek be.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01