7 millió dolláros megrendelés a Microsoft autókereskedelmi szoftverére
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2003. január 22. 21:45
A Reynolds and Reynolds autókereskedelmi hálózat 7 millió dolláros üzlet keretében vásárolta meg a Microsoft értékesítést segítő Dealerpoint nevű szoftverét.
A szoftveróriás 1998-ban fejlesztette ki a Dealerpointot CarPoint szolgáltatáscsomagja részeként. A szoftver működése a Microsoft MSN felügyeletével és segítségével működik és az adatcsere mellett megkönnyíti az internetről származó megrendelések és érdeklődések kezelését. A Reynolds and Reynolds az Ohio állambéli Daytonban tartja fenn központját, és kifejezetten autókereskedelemre specializálódott. A cég szóvivője, Bob Sadowski szerint mintegy 4000 Ford-, Mercury-, Lincoln-, Honda-, Acura- és Isuzu-kereskedő fogja használni a szoftvert, melyet előreláthatólag június 30-ig vezetnek be.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft - Új termékek egész sora 2008-ban
- Augusztusban érkezik Európába az Xbox 360 Elite
- 11 hibát javít a Microsoft frissítőcsomag
- A Microsoft legújabb vezeték nélküli technológiái
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Kritikus fontosságú Windows-, Office-, Excel-javítások érkeznek
- Megjelent Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét