SMC: új hódeszka-kezdeményezés a Head céggel

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. január 27. 21:16
Az SMC Networks bejelentette a márkás sportszereket gyártó Head céggel együttműködve létrehozott második marketingkezdeményezését (www.enjoyinnovation.com). Az új program hátterét a hódeszkázás adja.
A két cég közötti együttműködés 2002 szeptemberében, a Kelet-Európában, Afrikában, Spanyolországban és az Ír Köztársaságban lefolytatott, tenisztémájú Enjoy Innovation (élvezd az újdonságot) kampánnyal vette kezdetét.

Az Európára és Afrikára kiterjedő Enjoy Innovation kampány fő témája a hódeszkázás által nyújtott sebesség (speed) és szabadság (freedom) - vagy ahogy az SMC szereti emlegetni: (“spee-dom").

Az Enjoy Innovation program központjában a 11/22 Mbit/s EZ Connect Turbo vezeték nélküli termékcsalád áll. Az SMC indításként három, tesztelési célú vezeték nélküli bemutató csomagot kínál, arra biztatva a felhasználókat, hogy saját maguk győződhessenek meg az EZ Connect Turbo 11/22 Mbit/s termékcsalád mint teljes körű megoldás kiváló teljesítményéről. A vezeték nélküli bemutatókészletek áráról a helyi SMC-disztribútor vagy a kijelölt viszonteladók adnak tájékoztatást.

A “spee-dom" filozófiájának célja, hogy az értékesítési csatorna minden szintjén értéket hozzon létre. Mindenekelőtt, a 2003. január 15. és április 11. közötti értékesítési teljesítménye alapján minden meghatalmazott SMC-disztribútornak lehetősége lesz pontok gyűjtésére, amelyeket SMC-hódeszkákra, hódeszkacsomagokra, hátizsákokra, övtáskákra és SMC ruházati cikkekre válthat. A hódeszka-felszereléseket a viszonteladói csatorna ösztönzésére, valamint 2003 első negyedévében hódeszkatémájú eseményekkel, kezdeményezésekkel és tevékenységekkel a márka ismertségének növelésére használhatják fel.

A viszonteladói szinten az SMC Networks európai Di@log viszonteladói programjának minden tagja hozzáférhet az Enjoy Innovation mikrohonlap Di@log portáljához, ahol értékesítési és marketingeszközöket, valamint műszaki oktatási anyagokat találhat.

Az SMC Networks és a Head partneri kapcsolatban támogatja a spanyolországi Leridából származó, 17 éves hódeszkaversenyzőt, María Abella Torót.

A speciális SMC hódeszkák tervét három különböző európai tervező hozta létre.

Kulcsszavak: marketing sport SMC

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36