Mail Hungary: új online reklámkiszolgáló szolgáltatás

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. január 28. 13:01
A Mail Hungary BannerBox márkanév alatt indította útjára a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet együttműködésével létrehozott új online reklámkiszolgáló szolgáltatását.
Fodor Géza, a Mail Hungary ügyvezetője az alábbiakat mondta az adserver szolgáltatásról és a két cég közt létrejött megállapodásról: "Régi hiányosságot pótol a most bevezetett termékünk. Többéves fejlesztésünknek nem titkolt célja a magyar online térben jelen lévő nemzetközi fizetős reklámkiszolgálók piacának megrendítése. A létrehozott alkalmazásunk nem csak ügynökségek, hanem nagy forgalmú weboldalak és komplex oldalcsoportok (network) kiszolgálását is megoldja, de ebben nem különbözne az eddig ismert reklámkiszolgálóktól. A Mail Hungary szolgáltatásának legfontosabb pontja az, hogy a BannerBox adservert használó tartalomszolgáltatók illetve az ügynökségek hiteles információkkal láthatják el ügyfeleiket. A nemzetközi kiszolgálók használatával ezt eddig is megtehették, a hazai fejlesztésnek és üzemeltetésnek köszönhetően azonban a mi adserver termékünkkel ezt költséghatékonyabban, minőségi kompromisszumok megkötése nélkül is igénybe vehetik."

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59