Üzleti Szolgáltatás Menedzsment (BSM) stratégia a BMC-től
Fekete Gizella, 2003. április 14. 21:00
A BMC április elején közzétett új stratégiai iránya középpontjában az IT erőforrások és menedzsment-megoldások, valamint az átfogó üzleti célok között közvetlen kapcsolatot teremtő Üzleti Szolgáltatás Menedzsment (BSM) áll.
Alkalmazkodva a mai üzleti környezethez, a BSM nem IT, hanem technológiai támogatású üzleti projektekben "gondolkodik". Így a BSM-et alkalmazó ügyfél a jövőben üzleti céljainak és prioritásainak megfelelően alkalmazhatja IT erőforrásait és menedzsment-megoldásait. A BSM stratégia három sarokköve a Service Impact Management, az IT Service és Application Management valamint IT Operations és Infrastructure Management, elemei között a tavaly befejeződött Remedy felvásárlás során a termékportfolióba került Service Desk, Change Management (változáskezelés) és Asset Management (eszközgazdálkodás) adottságok is fellelhetők, amelyeket széles alkalmazás- és komponenskezelési megoldásaival integrálva, a BMC Software end-to-end, closed-loop szolgáltatáskezelést képes ügyfeleinek nyújtani.
A ténylegesen integrált service impact management megközelítésben irányított üzletmenet eléréséhez a szükséges üzleti szolgáltatások és azok alapját képező technológia közvetlen összekapcsolását a nemrég felvásárolt IT Mastersnek a BSM stratégia Service Impact Management összetevőjére alapozott szolgáltatásai nyújtják.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket