Üzleti Szolgáltatás Menedzsment (BSM) stratégia a BMC-től

Fekete Gizella, 2003. április 14. 21:00
A BMC április elején közzétett új stratégiai iránya középpontjában az IT erőforrások és menedzsment-megoldások, valamint az átfogó üzleti célok között közvetlen kapcsolatot teremtő Üzleti Szolgáltatás Menedzsment (BSM) áll.
Alkalmazkodva a mai üzleti környezethez, a BSM nem IT, hanem technológiai támogatású üzleti projektekben "gondolkodik". Így a BSM-et alkalmazó ügyfél a jövőben üzleti céljainak és prioritásainak megfelelően alkalmazhatja IT erőforrásait és menedzsment-megoldásait. A BSM stratégia három sarokköve a Service Impact Management, az IT Service és Application Management valamint IT Operations és Infrastructure Management, elemei között a tavaly befejeződött Remedy felvásárlás során a termékportfolióba került Service Desk, Change Management (változáskezelés) és Asset Management (eszközgazdálkodás) adottságok is fellelhetők, amelyeket széles alkalmazás- és komponenskezelési megoldásaival integrálva, a BMC Software end-to-end, closed-loop szolgáltatáskezelést képes ügyfeleinek nyújtani.

A ténylegesen integrált service impact management megközelítésben irányított üzletmenet eléréséhez a szükséges üzleti szolgáltatások és azok alapját képező technológia közvetlen összekapcsolását a nemrég felvásárolt IT Mastersnek a BSM stratégia Service Impact Management összetevőjére alapozott szolgáltatásai nyújtják.

Kulcsszavak: +céginfo BMC-hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01