GPS a DoCoMo-nál
A bwcs.com elemzői rámutatnak arra, hogy a helymeghatározásra épülő szolgáltatások részét képezik a DoCoMo i-mode mobil internetes szolgáltatás-stratégiájának. Felmérések szerint március végén a vállalat közel 44 millió ügyfelének több mint 86%-a tartja fontosnak, hogy az i-mode részeként a GPS szolgáltatások is elérhetők legyenek.
A most induló szolgáltatáscsomag keretében nyolc helymeghatározásra épülő tartalom érhető el, beleértve a "keresd meg családodat", "hol van a legközelebbi étterem", vagy "milyen tömegközlekedési lehetőségek vannak az adott helyen".
Japán második legnagyobb mobilszolgáltatója, a KDDI a GPS Map elnevezésű szolgáltatásának kísérleti üzemét már a tavalyi év végén elkezdte, így a piacon a DoCoMo-nak vélhetően erőteljesebb marketingstratégiát kell folytatnia.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile a Balaton Soundon
- GPRS-modem a laptopról való mobilozáshoz
- Casio-DoCoMo vegyes vállalat vezeték nélküli elektronikus fizetésre
- A Navteq első hazai partnere a Geometria Kft.
- Mobillal is lehet hamburgert venni Japánban
- Ingyenes navigációs szoftver a Nokiától
- Mobillal növelik a születések számát
- Cégfelvásárlással erősíti térkép- és navigációs szolgáltatásait a Nokia
- A világ legkisebb iránytű-csipje a Yamahától
- Alkoholteszt mobillal