Németországban a Google a leglátogatottabb oldal, és főként a férfiak neteznek
Az adatok szerint a hozzáférések 25 százaléka kábeles, vagy DSL szélessávú internet, és a DSL felhasználók száma mára elérte a 6,53 milliót. Ez együtt jár az interneten eltöltött idő emelkedésével, ez 2003-ban napi 60 percre nőtt az egy évvel korábbi 56 percről. Azok között, akik mindennap interneteznek, ez az idő a 2002-es átlagos 69 percről egész 87 percre emelkedett 2003 első negyedévében. A férfiak jobban kedvelik az online szolgáltatásokat, 59 százalékuk használja a világhálót, míg a nők esetében ez 43 százalék, ám érdekes adat, hogy a növekedés a nők esetében duplája a férfiakéhoz képest, 10 százalék az 5-tel szemben. Az első negyedév leglátogatottabb oldalai között a Google vezet15, 5 millió látogatóval, majd az Ebay következik 14 millióval. A top 5-ben két tv csatorna weboldala is képviselteti magát, az RTL, és a ProSiebenSat 11-11 millió felhasználóval, majd a Lycos portál az ötödik 8 millió látogatóval.
Kapcsolódó cikkek
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
- Készül az európai YouTube
- EU-nyomásra csökkenti az adattárolási időtartamot a Google
- 122 millió európai az interneten
- Növekvő net-populáció egész Európában
- Európai kérdőjelek a Google adatfelhasználási gyakorlata körül
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- EU, Lisszabon és a nemzeti akcióprogram
- Az európai uniós háztartások felében van internet
- A politikusok még nem ébredtek rá az internet jelentőségére
A világ top 50 EdTech vállalata között a Xeropan
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
A Xiaomi megerősítette a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.