Nem ad el több T-Online-részvényt a Deutsche Telekom
MTI Sajtóadatbank, 2003. május 16. 08:27
Erősen megemelkedett a T-Online International részvénye csütörtökön, miután főrészvényese, a Deutsche Telekom (DT) megnyugtatta a piacot, hogy nem áll szándékában eladni többet a tulajdonában lévő részvényekből.
A legnagyobb európai internetszolgáltató részvényének árfolyama egészen 5,9 százalékkal szökött fel, majd 4,9 százalékos nyereségre korrigált a kora délutáni órákban. A DT 71,9 százalékos tulajdonrészt tart birtokában.
A Deutsche Telekom eddig 4,9 milliárd euróra tett szert aktíva értékesítésekből. Tekintettel azonban a jó hozamra, nem kíván megválni több T-Onlnie-részvénytől. A papír az év eleje óta negyvenszázalékos árfolyam-emelkedésen ment át. Kedden negyedéves beszámolójában a T-Online várakozások felettien jó eredménnyel lepte meg a piacot, sorban a tizedik javulást mutató negyedéves periódusra vonatkozóan.
A Deutsche Telekom eddig 4,9 milliárd euróra tett szert aktíva értékesítésekből. Tekintettel azonban a jó hozamra, nem kíván megválni több T-Onlnie-részvénytől. A papír az év eleje óta negyvenszázalékos árfolyam-emelkedésen ment át. Kedden negyedéves beszámolójában a T-Online várakozások felettien jó eredménnyel lepte meg a piacot, sorban a tizedik javulást mutató negyedéves periódusra vonatkozóan.
Kapcsolódó cikkek
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- Megállapodás született a Deutsche Telekom konfliktusban
- Részmegállapodás a Deutsche Telekom konfliktusban
- DT: Újabb egyeztetés, de folytatódik a sztrájk
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Negyedik hetében a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Nincs elmozdulás a Deutsche Telekomnál
- A ver.di elutasította Deutsche Telekom vezetésének újabb ajánlatát is
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27